Ο κινητήρας γεφυρώνει την απόσταση μεταξύ των 300 και των 400 κυβικών, προσφέροντας ικανές επιδόσεις, χωρίς να ξεφεύγει σε θέμα κατανάλωσης. Τα πίσω αμορτισέρ ίσως χρειαστούν ρύθμιση στην προφόρτιση γ

Ο κινητήρας γεφυρώνει την απόσταση μεταξύ των 300 και των 400 κυβικών, προσφέροντας ικανές επιδόσεις, χωρίς να ξεφεύγει σε θέμα κατανάλωσης. Τα πίσω αμορτισέρ ίσως χρειαστούν ρύθμιση στην προφόρτιση για να έρθουν στα μέτρα σας.

    Κινητήρας

    Ο G5-SC κινητήρας του Downtown 350 είναι μια πολύ σύγχρονη μονάδα που έχει σχεδιαστεί με στόχο την χαμηλή κατανάλωση και την υψηλή ισχύ. Η απόδοση του ανέρχεται στους 29 ίππους και τα 3,1 kgm ροπής, με το traction control να εποπτεύει πλέον την έξοδο της ισχύος όταν η άσφαλτος απέχει από το ιδανικό. Ο κινητήρας φέρει νέας σχεδίασης συστήματα λίπανσης και ψύξης, ενώ ο νέος στρόφαλος αναπτύχθηκε για υψηλή αντοχή αλλά παράλληλα και για να πετύχει χαμηλό βάρος και κραδασμούς. Η μετάδοση CVT επίσης επωφελείται από νέο σχεδιασμό και υψηλής αντοχής υλικά για καλύτερη απόδοση, ενώ το μοτέρ φέρει και αυτόματο αποσυμπιεστή για ευκολότερη εκκίνησης. Τα διθυραμβικά σχόλια που είχαμε κάνει δοκιμάζοντας το μοντέλο πέρσι, για τον τρόπο λειτουργίας και τις επιδόσεις του κινητήρα, παραμένουν και θα το διαβάσετε και παρακάτω. Σε παρόμοια επίπεδα παραμένει και η κατανάλωση, η οποία ανέρχεται περίπου στα 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο.

    Kοινοποίησε το »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400