• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    BMW C 400 GT

     

    Τιμή: 8.100 ευρώ

    Με την έλευση του GT,  η BMW διαθέτει πλέον στις τάξεις της μια προσεγμένη κατασκευή με κομψή σχεδίαση, που αναδύει άρωμα πολυτέλειας σε κάθε της λεπτομέρεια. Παρά τις δυναμικές γραμμές που διαθέτει, εκπέμπει ένα πιο σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ. Το C 400GT είναι ένα πολυτελές scooter κατασκευασμένο από εξαιρετικά υλικά, με άψογο φινίρισμα  και εξαιρετική συναρμολόγηση. Η σέλα δύο επιπέδων και το μαξιλαράκι πλάτης με τα ραμμένα αρχικά GT, διαφοροποιεί το τμήμα του οδηγού, από αυτό του συνεπιβάτη. Με ένα απλό πάτημα ενός κουμπιού κάτω από το τιμόνι, θα αποκαλυφθούν τα 43 διαθέσιμα λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο κάτω μέρος τη σέλας, ενώ το σύστημα Flexcase αυξάνει το χώρο αποσκευών, όταν έχεις σταθμεύσει. Με χωρητικότητα  που ανέρχεται στα 350 κυβικά εκατοστά, αποδίδει 34 ίππους στις 7.500 σ.α.λ, με τη μέγιστη ροπή να βρίσκεται στα 3,57 kg-m στις 6.000 σ.α.λ.

    Το GT εστιάζει στην άνεση και τον τουρισμό και κατ επέκταση διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, που ανταπεξέρχεται στις μετακινήσεις εντός και εκτός αστικού πεδίου. Θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα, σύστημα keyless ride, καθώς και έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων είναι μερικά από αυτά. Ο αναβάτης κάθεται ξαπλωτός, χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρμες οι οποίες έχουν προεκταθεί στο βάθος του φερινγκ. Αυτό του επιτρέπει να απλώσει τα πόδια, δημιουργώντας την δική του comfort zone. Στο δρόμο το GT πατάει σταθερά και με αυτοπεποίθηση, ακολουθώντας πρόθυμα κάθε εντολή του οδηγού. Ο κινητήρας διαθέτει αρκετή ροπή και οι επιταχύνσεις είναι άμεσες. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική, και αυτό το εισπράττει ο οδηγός πιο μεστά, σε μεγαλύτερα δρομολόγια, εκτός του αστικού ιστού. Η άψογη συνεργασία πλαισίου - αναρτήσεων – ελαστικών, προσφέρει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, γεγονός που καθιστά το ρόλο του traction περιορισμένο, μόνο σε πολύ γλιστερές επιφάνειες.  
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Sakis

      Θα έπαιρνα με κλειστά τα μάτια το BMW και ας είναι ακριβότερο από όλα διότι είναι πανέμορφο, άνετο, ποιοτικό με δυνατά φρένα, πολύ καλή ανάρτηση και ωραίο ήχο για σκούτερ αυτής της κατηγορίας και δυνατό μοτέρ, αλλά....Ένα αλλά και μάλιστα σημαντικό για ένα GT σκούτερ..., ο χώρος κάτω από την σέλα είναι απογοητευτικά μικρός, ναι, χωράει κράνος κάτω από την σέλα όταν αυτό είναι σταματημένο, αλλά τα GT είναι και για ταξιδάκια και αν θέλεις να πάρεις και πέντε πράγματα μαζί σου απλά δεν...και αυτός είναι σημαντικός λόγος για να μην το πάρει κάποιος!!!Άποψη μου...!!

        16