Τα καλύτερα 300αρια GT Scooter

Η δουλειά και προορισμός των GT scooter, είναι να έχουν τους επιβαίνοντες τους σαν “πασάδες” και τα παρακάτω μοντέλα, το καθένα με το δικό του ξεχωριστό τρόπο, ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των αγοραστών.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ



Kawasaki J300: 5.695 ευρώ


Παρά το γεγονός ότι ακολουθεί τη sport φιλοσοφία της Kawasaki, το J300 προσφέρει όλα όσα απαιτεί ο λάτρης της κατηγορίας: άνεση, πρακτικότητα και χώρους. Πρόκειται για ένα scooter που προσφέρει όλα τα βασικά, συν μια sport φιλοσοφία που το κάνει να ξεχωρίζει. Η Kawasaki φρόντισε να σχεδιάσει ένα scooter στα πρότυπα της σειράς των Ninja. Το J300, άλλωστε, διαθέτει sport γονίδια και η αισθητική του τα φέρνει πρώτη-πρώτη στο προσκήνιο. Το J διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους σέλα δύο επιπέδων, η οποία θα βολέψει περισσότερο τον συνεπιβάτη. Ο χώρος για τον αναβάτη είναι ικανοποιητικός και η θέση οδήγησης είναι όρθια, με τη στήριξη μέσης να τον ξεκουράζει. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και άλλα πράγματα. Ο μονοκύλινδρος και τετραβάλβιδος κινητήρας των 299κ.εκ. αποδίδει 28 ίππους στις 7.000σαλ. και 2,9 kgm στις 6.250σαλ., γεγονός που τον κατατάσσει ανάμεσα στους τρεις ισχυρότερους της κατηγορίας. Οι δυνατότητές του γίνονται εμφανείς από τις χαμηλές ήδη στροφές λειτουργίας, αλλά φτάνουν στο απόγειό τους ψηλά, εκεί που χαρίζουν τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 155 χλμ./ώρα. Ο χαρακτήρας του είναι πρωτίστως sport και αυτό δεν εξαντλείται στο σχεδιασμό του, αλλά γίνεται εξίσου εμφανές στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το scooter μπορεί να κινηθεί με φρενήρεις ρυθμούς, ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, χάρη στα τεράστια επίπεδα σταθερότητάς του. 



Kymco X-Town 300: 4.495 ευρώ / 3.830 ευρώ μετρητοίς 

Το X-Town απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων ή και το αντίστροφο, απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα scooter του οποίου η ευελιξία να μην λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και εύπεπτη χωρίς να καταφεύγει στο ακραίο για... «τζάμπα» εντυπωσιασμό. Τα υλικά και η βαφή είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ και η συναρμογή των μεγάλων πλαστικών επιφανειών δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Εξαιρετική η σέλα με μπόλικο αφρώδες, ικανή να φιλοξενήσει επί ώρες τον αναβάτη χωρίς πρόβλημα, ενώ το ίδιο άνετο είναι το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Το μεγάλο τμήμα κάτω από την σέλα, είναι ικανό φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα. Το X-Town αναλαμβάνει να κινήσει ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας, τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 7.250σαλ. και 2,5 kg-m ροπής στις 6.250σαλ. Το X-Town αποτελεί το πλέον... “αμάσητο” GT scooter σε συνθήκες πυκνής κίνησης και μόνο οι διαστάσεις του θα το αποτρέψουν από το να κυνηγήσει ακόμα και παπιά σε πολύ – πολύ στενά περάσματα. Στον ανοικτό δρόμο, όπου το X-Town σαφώς και έχει θέση, επιταχύνει δυναμικά μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, ενώ θα φτάσει τα 130 χλμ/ώρα, αν έχεις  υπομονή και επιμονή στο γκάζι. 



Sym Cruisym 300: 4.895 ευρώ / 4.595 ευρώ μετρητοίς

Το Cruisym είναι μοντέρνο και απολαυστικό σε όλους τους τομείς και θα καταφέρει να καλύψει τις ανάγκες για μετακίνηση, ανεξάρτητα από το πεδίο χρήσης, με το δικό του ξεχωριστό τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα με αρκετές σπορ πινελιές και διαμορφώνει μια μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Απόλυτα συμπαγές σύνολο το οποίο διακρίνεται για την άψογη συναρμογή όλων των πλαστικών μερών του και την ποιοτική βαφή του. Η σέλα του είναι ευρύχωρη και το πίσω τμήμα θα βολέψει άψογα τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη. Η καρδία του CruiSym, είναι ένας μονοκύλινδρoς, υγρόψυκτος, κινητήρας, που αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750σαλ και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750σαλ. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες, ενώ η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο παρά το μεγάλο μέγεθος του. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες. Η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο, παρά το συνολικό βάρος των 196 κιλών. Ο κινητήρας δεν μεταφέρει κραδασμούς στον αναβάτη, ενώ διαθέτει εξαιρετική απόκριση, καθώς σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού ακούει  άμεσα. Το νέο GT Scooter θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, καθώς η ροπή είναι αρκετή για προσπεράσεις. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι απόλυτα σταθερό μέχρι την τελική του ταχύτητα των 145+ χιλιομέτρων/ώρα.



Yamaha X-MAX 300: 6.290 ευρώ

Δυναμικός σχεδιασμός, άνεση, χώροι, ηλεκτρονικά βοηθήματα και σπορ συμπεριφορά, καλύπτονται από ένα πέπλο ποιότητας που δεν συναντάς συχνά. Η αιχμηρή σχεδίαση χαρακτηρίζεται από την επιθετική όψη τόσο του εμπρός όσο και του πίσω μέρους, με τις έντονες  γωνίες να πρωταγωνιστούν. Η συναρμογή των πλαστικών είναι κορυφαία και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο  για επικρίσεις. Η μεγαλοπρεπής σέλα παρέχει άπλετο χώρο τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη. Από κάτω της βρίσκεται χώρος, που είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο full face κράνη. Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ Blue Core, χάρη στις βαλβίδες νέου σχεδιασμού, το νέο θάλαμο καύσης και τον βελτιστοποιημένο χρονισμό, αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250σαλ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750σαλ. Το μοντέλο εφοδιάζεται με σύστημα traction control, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και συμβάλλει στην πρόσφυση του πίσω τροχού, όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι ολισθηρές. Ο κινητήρας είναι θετικός από τις χαμηλές στροφές και το XMAX επιταχύνει γραμμικά. Το δυνατό του σημείο είναι να κρατά με άνεση ταχύτητες 100- 120χλμ/ώρα, αφού συνεχίζει να δίνει το αίσθημα της επιτάχυνσης ακόμα και κοντά στα 150χλμ/ώρα που δείχνει το κοντέρ όταν το πιέσεις. Στην κίνηση της πόλης, οι διαστάσεις του δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση πρόβλημα και χάρη στο σωστό ζύγισμα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού , το XMAX αποδεικνύεται ιδανικός σύντροφος στην καθημερινή μετακίνηση. Όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο το XMAX είναι απόλυτα σταθερό, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, θυμίζοντας συμπεριφορά μοτοσυκλέτας.