Τα τεχνικά σχέδια που συνδέονται με την νέα Hayabusa του 2021.

Τα τεχνικά σχέδια που συνδέονται με την νέα Hayabusa του 2021.

Τα τεχνικά σχέδια που συνδέονται με την νέα Hayabusa του 2021.

Suzuki: Αυτή είναι η Hayabusa του 2021;

Τεχνικά σχέδια που οδηγούν σε τυμπανοκρουσίες: Είναι αυτά, τα πρώτα στοιχεία για μία νέα Suzuki Hayabusa το 2021; Δείτε περισσότερα.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Η ιστορία της Suzuki Hayabusa, από τηνς τιγμή που σταμάτησε η διάθεσή της στην Ευρώπη, έχει λάβει διαστάσεις… εποποιίας: Ασταμάτητες φήμες, νέα στοιχεία από εδώ και από εκεί και συνεχόμενη… απουσία επίσημης επιβεβαίωσης. Σήμερα, ωστόσο, οι Βρετανοί συνάδελφοί μας από το BikeSocial εξασφάλισαν τεχνικά σχέδια, τα οποία έχουν πάντα μεγαλύτερη βαρύτητα από οποιαδήποτε φήμη. Σύμφωνα με αυτά, η νέα Suzuki Hayabusa Euro5 είναι προ των πυλών.

Σύμφωνα με τα τελευταία σχέδια, λοιπόν, και τα στοιχεία που τα συνοδεύουν ο 4κύλινδρος κινητήρας της Hayabusa παραμένει, αλλά λαμβάνει μεγαλύτερο κυβισμό που θα αγγίζει τα 1.440 κ.εκ. Μια τακτική που πολλοί κατασκευαστές ακολούθησαν κατά υπόδειξη του Euro5, η αύξηση του κυβισμού έχει πρωτεύοντα στόχο την αποφυγή μείωσης ισχύος, παρά την απαίτηση για μειωμένους ρύπους. Εντάξει, φυσικά η ισχύς αναμένεται να ξεπεράσει τους 200 ίππους, μην ξεχνιόμαστε…

Κατά τα άλλα, η μοτοσυκλέτα θα αποκτήσει κάνιστρο αναθυμιάσεων ενεργού άνθρακα, το οποίο θα απορροφά  τους ατμούς της βενζίνης από το τεπόζιτο αντί να τους απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα. Στα σχέδια, φαίνεται αριστερά, στο ύψος των κυλίνδρων του κινητήρα και έξω από το πλαίσιο. Ακόμη, ο κινητήρας θα εξοπλιστεί και με νέο κάρτερ, το οποίο θα εμποδίζει την έντονη ανατάραξη του λαδιού.

Μεγάλη αλλαγή για το μοντέλο αναμένεται στο πλαίσιο, με όλα τα στοιχεία να δείχνουν σε μία ολοκαίνουργια «ραχοκοκαλιά» για το μοντέλο, εμπνευσμένη από την τεχνολογία του GSX-R. Μια απώλεια αρκετών κιλών αναμένεται επίσης, με την νέα μοτοσυκλέτα να κάνει πραγματικά ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στα περισσότερα επίπεδα. Μην ξεχνάμε, ότι η Hayabusa είναι απαράλλαχτη από το 2008…

Κάπως έτσι, η Suzuki επαναφέρει ένα θρυλικό της μοντέλο, μάλιστα και σε πολύ βολική χρονική στιγμή: Το 2020, περιμένουμε την παύση παραγωγής του Kawasaki ZZR1400, του μεγάλου αντιπάλου της Hayabusa. Με 1.440 ατμοσφαιρικά κυβικά, η Busa θα μπει άραγε ξανά στην κόντρα για την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, ενάντια στο Kawasaki H2;