Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati
  • Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati

Στο σφυρί η πρώτη MotoGP μοτοσυκλέτα της Ducati

Η Desmosedici GP3 που οδηγούσε ο Loris Capirossi
Πάνω από 220 άλογα ισχύος από τον V4 κινητήρα
Με περιφερειακά της Brembo, Öhlins και Termignoni
Τέλη Αυγούστου θα δημοπρατηθεί γύρω στις 200.000 λίρες

Η Desmosedici GP3 που οδηγούσε ο Loris Capirossi

Ενώ η Ducati κυριαρχεί στο πρωτάθλημα του MotoGP για την σεζόν του 2024, μία πολλή δελεαστική και αποκλειστική ευκαιρία έρχεται στην επιφάνεια για τους λάτρεις της ιταλικής μάρκας, που τους περισσεύουν και μερικές χιλιάδες στην άκρη. Η πρώτη MotoGP Ducati, πρόκειται να δημοπρατηθεί, μία εξαιρετικά σπάνια, καλά συντηρημένη και μάλιστα έτοιμη να βγει στην πίστα, αυθεντική μοτοσυκλέτα που γεννήθηκε από την εργοστασιακό, αγωνιστικό τμήμα της Ducati Corse. Η Ducati Desmosedici GP3 είναι η πρώτη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της εταιρείας που έτρεχε στο MotoGP όταν έγινε η αλλαγή από τους δίχρονους στους τετράχρονους κινητήρες το 2003. Στο τιμόνι της για την σεζόν του 2003 βρισκόταν ο Loris “Capirex” Capirossi, ο οποίος πέτυχε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix της Καταλονίας στην Βαρκελώνη, ολοκληρώνοντας την σεζόν του 2003 σε μία αρκετά καλή 4η θέση.
 

Πάνω από 220 άλογα ισχύος από τον V4 κινητήρα

Ύστερα από την αρκετά επιτυχημένη παρουσία της Ducati στο πρωτάθλημα των Superbikes με τους κλασικούς για την εταιρεία V2 κινητήρες, η Desmosedici ήταν η πρώτη που χρησιμοποιούσε V4 κινητήρα στο αγωνιστικό παρασκήνιο. Η εσωτερική γωνία των κυλίνδρων ήταν στις 90° και οι 16 βαλβίδες ήταν δεσμοδρομικές. Sedici στα ιταλικά σημαίνει 16, έτσι και το όνομα. Για να συμβαδίζει με τους κανόνες της εποχής δεν ήταν 1.000cc αλλά 989cc και όπως πάντα η Ducati κρατούσε κρυφό το νούμερο της ιπποδύναμης αλλά αυτό κυμαινόταν στους 220 με 230 ίππους στις 16.000 σαλ, ένα εντυπωσιακά υψηλό νούμερο στροφών για τον στρόφαλο. Επιπροσθέτως διέθετε ασύμμετρη ανάφλεξη, την οποία η Ducati ονόμαζε “Twin Pulse”.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με περιφερειακά της Brembo, Öhlins και Termignoni

Ανάλογα με την τελική σχέση μετάδοσης, η οποία βασιζόταν στην πίστα, η Desmosedici GP3 έφτανε τελική ταχύτητα 300χλμ/ω. Η επιτάχυνσή της, ήταν επίσης αστραπιαία αφού το συνεχώς αναπτυσσόμενο (καθ` όλη την διάρκεια της σεζόν) πρωτότυπο πλαίσιο από σωληνωτό ατσάλι, αλουμίνιο και carbon έφερνε το σύνολό της στα 150 κιλά μόλις. Τα πιο ανεπτυγμένα τεχνολογικά περιφερειακά, όπως Öhlins για τις αναρτήσεις και Brembo για τα φρένα έδιναν φυσικά το παρόν. Παράλληλα το εντυπωσιακό σύστημα εξάτμισης της Termignoni παράγει έναν εκκωφαντικό ήχο, ενώ η ψηφιακή οθόνη είναι της Magneti Marelli.
 

Τέλη Αυγούστου θα δημοπρατηθεί γύρω στις 200.000 λίρες

Η πρώην αγωνιστική Desmosedici GP3 του Loris Capirossi με το νούμερο 65, θα δημοπρατηθεί από την Iconic Auctioneers. Η ζωντανή δημοπρασία έχει προγραμματιστεί να γίνει στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία, στις 25 Αυγούστου του 2024 από τις 12:00 το μεσημέρι. Σύμφωνα με την Iconic Auctioneers, η μεγαλύτερη προσφορά αναμένεται στις 180.000 με 200.000 λίρες Αγγλίας (210.000 με 230.000 ευρώ περίπου). Επιπροσθέτως θα υπάρχει και επιπλέον χρέωση του ύψους του 18% της τιμής σε φόρους, ενώ την επόμενη μέρα, στις 26 του μήνα, ο νέος ιδιοκτήτης θα παραλάβει την μοτοσυκλέτα του από την πίστα του Silverstone. Το μοντέλο μάλιστα, μπορεί εκτός από το να αποτελεί μία όμορφη προσθήκη στην βιτρίνα του νέου ιδιοκτήτη, να οδηγηθεί κανονικότατα και να λάβει μέρος σε events με κλασικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ή και αγώνες.

BEST MOTO
TRENT