• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SYM Maxsym 400 2020

SYM Maxsym 400 2020

SYM Symphony LX125 2020

SYM Fiddle 2020

SYM DRG 2020

SYM X-Pro 2020

SYM: Ομοβροντία νέων scooters εν όψει EICMA

 

Τις άγριες διαθέσεις της για τις διεθνείς αγορές δείχνει η SYM, που παρουσίασε νέα μοντέλα scooters τις παραμονές της EICMA. Δείτε τα εδώ.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

SYM: DRG 160: Το πιο εξελιγμένο scooter μικρού κυβισμού

SYM: VF125 : Το διαφορετικό παπί με προσιτή τιμή

Η SYM, μια εταιρεία που κυριαρχεί στις ταξινομήσεις στην Ελλάδα με την πρώτη θέση εδώ και χρόνια, δείχνει ότι σκοπεύει να κάνει ακόμη πιο έντονη την παρουσία της σε όλες τις ευρωπαϊκές (και όχι μόνο) αγορές. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε νέα scooters, σε όλες τις κατηγορίες κυβικών αλλά και στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων.

Αρχής γενομένης, από το Maxsym 400 που αλλάζει ριζικά. Για το 2020, το GT Scooter είναι εντελώς νέο, με δραστικές αλλαγές στην σχεδίαση του που το κάνουν πιο αιχμηρό και «λεπτότερο» στο μάτι. Ο κινητήρας των 400 κυβικών αναπροσαρμόστηκε για να συμφωνεί με τις Euro5 προδιαγραφές, ενώ το μοντέλο αποκτά φωτιστικά σώματα LED, εκκίνηση χωρίς κλειδί και μεγάλο χώρο αποθήκευσης για 2 κράνη κάτω από την σέλα.

Ένα ακόμα νέο μοντέλο αποτελεί το Symphony LX125, το οποίο μάλιστα ίσως αντικαταστήσει το S125. Οι αλλαγές του νέου μοντέλου σε σχέση με το απερχόμενο έχουν να κάνουν με νέα σχεδίαση, φώτα LED, νέα όργανα και φυσικά συμβατότητα με Euro5.

Νέα θα είναι και τα SYM Fiddle 50 και 125, τα οποία επίσης θα υποστούν ανασχεδιασμό σε μεγάλη έκταση. Πέρα από τον εναρμονισμό στις Euro5 προδιαγραφές, τα νέα μοντέλα θα περιλαμβάνουν ABS, αντί για CBS και πρόβλεψη για χώρο κράνους Full-Face κάτω από την σέλα.

Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο που η SYM αποκάλυψε είναι το DRG, το οποίο χαρακτηρίζεται από ακραίο sport look με πολύ γωνιώδη σχεδίαση και θα γίνει διαθέσιμο σε εκδόσεις 125 και 160 κυβικών εκατοστών. Σημαντικός νεωτερισμός για το μοντέλο θα είναι η ενσωμάτωση συστήματος start-stop με ενιαία γεννήτρια-εκκινητήρα, ένα σύστημα παραπλήσιο αυτού των Piaggio Medley και Honda SH150. Αυτό σημαίνει, ότι ο κινητήρας θα σβήνει σε στάση και θα εκκινεί άμεσα, με το άνοιγμα του γκαζιού, καταργώντας την παραδοσιακή μίζα. Φυσικά, ο νέος κινητήρας θα εμπίπτει στις προδιαγραφές Euro5.

Στα πλαίσια της EICMA περιμένουμε να δούμε και το νέο XPro, ένα 100% ηλεκτρικό scooter το οποίο προορίζεται για επαγγελματικές χρήσεις και φέρει αφαιρούμενες μπαταρίες, που διευκολύνουν την επαναφόρτισή του. Περισσότερες πληροφορίες για όλα τα μοντέλα, αναμένονται.