Ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά μεικτής χρήσης.

Ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά μεικτής χρήσης.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Το SIX6 500 έχει κτιστεί γύρω από ένα σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής που συνεργάζεται με επίσης ατσάλινο ψαλίδι από σωλήνες κυκλικής διατομής. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός με ταιριαστές προστατευτικές φούσκες, που παραπέμπουν σε on – off περασμένων δεκαετιών και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Για την πέδηση έχουν επιστρατευτεί ένας δίσκος 260 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και ένας 220 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το ABS. Οι επιλογή των ακτινωτών τροχών ήταν μονόδρομος ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ οι 19 ίντσες εμπρός προσθέτουν πόντους στις εκτός δρόμου δυνατότητες, οι οποίες ενισχύονται από τα μεικτής χρήσης ελαστικά Pirelli MT60.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1SWM Six6 500 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας