Το Royal Enfield Scram 411 έρχεται στην Ελλάδα.

Το Royal Enfield Scram 411 έρχεται στην Ελλάδα.

Royal Enfield Scram 411: Αυτή είναι η τιμή του

Η Royal Enfield ανακοίνωσε, πριν λίγες ημέρες, την επικείμενη έναρξη της διάθεσης του νέου Scram 411 και στην αγορά μας.

Τιμή και διαθεσιμότητα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το νέο Scram 411 θα έρθει στην Ελληνική αγορά, από τον Μάιο. Η τιμή του ορίζεται από τα 5.490 ευρώ για τις «απλές» εκδόσεις, στα 5.590 ευρώ για τις Premium εκδόσεις. Η βασική έκδοση τηςScram 411 είναι διαθέσιμη στους συνδυασμούς Graphite Yellow, Graphite Red και Graphite Blue–όλοι τους με ρεζερβουάρ σε χρώμα «Gun Grey» και ξεχωριστά έγχρωμα διακοσμητικά δίπλα στο ρεζερβουάρ και στις ζάντες. Η Premium έκδοση είναι διαθέσιμη σε δύο συνδυασμούς, τηνWhite Flame και την Silver Spirit–η καθεμία με δίχρωμο ρεζερβουάρ και μοναδικά ξεχωριστά γραφικά και design. Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ στην τιμή περιλαμβάνεται και οδική βοήθεια 3 ετών.
 

Μονοκύλινδρος κινητήρας με απόδοση 24,4 ίππων

Πιστό στις αρχές της παράδοσης της Royal Enfield, και το Scram 411 παίρνει ισχύ από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, ο οποίος είναι αερόψυκτος και αποδίδει 24,4 ίππους και 3,3 kgm ροπής, στις 6.500 και 4.250 στροφές αντίστοιχα. Η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό, ενώ ο κινητήρας μεταδίδει την ισχύ του στον τροχό μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων.
 

Μικρές αλλαγές σε στήσιμο και περιφερειακά, εμπρός τροχός 19 ιντσών

Το νέο Scram 411 «χτίζεται» σε ένα πλαίσιο ατσαλιού τύπου ημίδιπλου, ενώ φέρει τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και Monoshock πίσω. Ο εμπρόσθιος τροχός έχει διάμετρο 19 ιντσών, αντί για 21 του Himalayan, ενώ το ύψος της μοτοσυκλέτας από το έδαφος είναι μειωμένο κατά 18 περίπου χιλιοστά, ενώ και η διαδρομή του πιρουνιού μειώθηκε από 200 σε 194 χιλιοστά. To βάρος του μοντέλου ανέρχεται στα 194 κιλά, άνευ υγρών.
 

Σύστημα ABS και 2 ψηφιακές οθόνες με αναλογικό ταχύμετρο

Το μοντέλο εξοπλίζεται με 2 δίσκους φρένων, 300 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα και δαγκάνες 2 εμβόλων εμπρός και ενός, πίσω. Το ABS βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ ο αναβάτης έχει στην διάθεση του και μια μικρή, ψηφιακή πολυλειτουργική οθόνη που συνδέεται και με κινητό τηλέφωνο. Η μικρή οθόνη μπορεί έτσι να απεικονίσει πληροφορίες πλοήγησης, ενώ την απεικόνιση των κύριων ενδείξεων αναλαμβάνει το κεντρικό όργανο, με αναλογικό ταχύμετρο και μια LCD οθόνη για πληθώρα άλλων πληροφοριών. Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, η άφιξη του μοντέλου στην Ευρώπη θα γίνει τον Μάιο.