H πρώτη απόπειρα της Roayal Enfield σε ένα μοντέλο που ξεφεύγει από τα κλασσικά πρότυπα, είναι γεγονός. Το Himalayan είναι μια δωρική προσέγγιση της on-off / adventure τύπου μοτοσικλέτας, φέρει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα και έχει εξελιχθεί με την συνδρομή του βελτιωτικού οίκου, Harris Perfomance.
Το Himalayan δεν ήταν αυτό που λέμε "καλά φυλαγμένο μυστικό", εδώ και μήνες είχαμε ένα πλήρες φωτορεπορτάζ απ΄όλα τα στάδια της εξέλιξης του, καθότι ο όρος βιομηχανική κατασκοπία μάλλον δεν μεταφράζεται στα Σανσκριτικά και δεν γνωρίζουν τι σημαίνει εκεί στην Ινδία.
Όπως και να έχει, η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα δεν φαίνεται έτσι και αλλιώς ότι πρόκειται να απειλήσει το κατεστημένο της κατηγορίας και ούτε έχει άμεσο ανταγωνισμό. Όχι γιατί δεν έχει τις ικανότητες ή γιατί έχουμε προδιαγράψει την αποτυχία της - κάθε άλλο!- αλλά γιατί πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο θέμα "περιπετειώδης μοτοσικλέτα".
Απλό και λιτό το Himalayan, είναι μια μοτοσικλέτα που αφήνει στην άκρη το λούσο και τον εντυπωσιασμό, εστιάζοντας στην ουσία, που θέλει μια μοτοσικλέτα αυτού του είδους να είναι λειτουργική σε δύσκολες συνθήκες, ελαφριά, εύκολα επισκευάσιμη και ανθεκτική.
Ο μονοκύλινδρος αεροελαιόψυκτος κινητήρας με τον κωδικό LS400 είναι καινούργιος, έχει χωρητικότητα 410 κ.εκ. και για πρώτη φορά σε μηχανικό σύνολο της Royal Enfield, εκκεντροφόρο στην κεφαλή. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί από την Harris Performance, η οποία ανέλαβε και αυτό που ονομάζουμε "στήσιμο" της μηχανής.
Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά... δεν γνωρίζουμε. Η Royal Enfield, συνεχίζοντας την ανορθόδοξη οδό σε ότι αφορά στο λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου, το παρουσίασε επίσημα στην ιστοσελίδα της, μαζί με αρκετό φωτογραφικό υλικό και video αλλά δεν αναγράφει πουθενά τις τεχνικές πληροφορίες για αυτό.
Ξέρουμε ότι η απόδοση του Himalayan θα είναι κατ΄ελάχιστο 25 και μέγιστο 28 ίπποι βάση των πληροφοριών, ότι τα διαστήματα service θα απέχουν μεταξύ τους 10.000 χλμ. και ότι - βλέποντας τις φωτογραφίες- η μοτοσικλέτα θα φέρει μονούς δίσκους μπροστά και πίσω, καθώς και συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ με μοχλικό στον τομέα των αναρτήσεων.
Ο πίνακας οργάνων, συμπλέοντας με το λιτό της όλης κατασκευής, είναι κατά βάση αναλογικός με μοναδική εξαίρεση μια μικρή ψηφιακή οθόνη στη βάση του ταχύμετρου.
Εν αναμονή λοιπόν της ανακοίνωσης των τεχνικών χαρακτηριστικών, παραθέτουμε το υλικό με τις φωτογραφίες και τo video με το Ινδό off road αναβάτη (με συμμετοχή στο Dakar παρακαλώ) CS Santosh.