• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πυραυλοκίνητα.. scooter

 

Τρία scooter φωτιά που είναι ικανά να καταρρίψουν την αστική σας καθημερινότητα. Είναι ταχύτατα χωρίς να σας στερούν την άνεση και την χρηστικότητα στην καθημερινότητα σας.

SYM: VF125 - Γιατί το καλό παπί πρέπει να είναι προσιτό!

KYMCO: Agility 300i με κατανάλωση 3,5 lt και 3995


Μεγάλο θετικό αυτών των scooter είναι οι ισχυροί κινητήρες, που μπορούν να ανταποκριθούν σε όλες τις απαιτήσεις του αναβάτη αλλά και ο συνδυασμός άνεσης και χρηστικότητας που δεν αφήνει κανένα ανικανοποίητο 

¶νεση – Εργονομία: άνετο για όλους το Citycom, μικρό αποθηκευτικό χώρο το People, και σπορ και βολικό το J300
To Citycom είναι ένα ιδιαίτερα άνετο scooter, που έχει σχεδιαστεί για χρήση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Η θέση οδήγησης δεν προκαλεί κανένα παράπονο αφού όλα βρίσκονται στα σωστά σημεία. Η σέλα είναι μεγάλη σε μήκος και φαρδιά και το αφρώδες που φέρει είναι πολύ και ποιοτικό και για τους δύο επιβαίνοντες. Έτσι καταφέρνει να κρατά ξεκούραστους και τους δύο για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Οι αποθηκευτικοί χώροι βρίσκονται σε καλά επίπεδα παρά την ύπαρξη τροχού 16 ιντσών και στο πίσω μέρος. Ένα κράνος κλειστού τύπου θα χωρέσει κάτω από τη σέλα και περισσεύει χώρος για αδιάβροχο και αρκετά ακόμη αντικείμενα. Στο People η σέλα είναι μεγάλη και άνετη και για τους δύο. Ο λόγος για την ευρυχωρία στα γόνατα εντοπίζεται στο ψηλά τιμόνι τοποθετημένο τιμόνι, κάτι που λειτουργεί ευεργετικά και στην προστασία από τον αέρα. Κάτω από τη σέλα είναι το μοναδικό αδύναμο σημείο του GTi. Ο χώρος εκεί, που φέρει και παροχή ρεύματος, είναι πολύ περιορισμένος αφού δεν μπορεί να δεχτεί κράνος. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει πολύ άνετα πάνω στο GTi. Ο χώρος που έχει προβλεφτεί για αυτόν στη σέλα  με το καλό αφρώδες είναι υπεραρκετός ακόμη και για βόλτες εκτός πόλης. Το J διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους σέλα δύο επιπέδων, η οποία θα βολέψει περισσότερο τον συνεπιβάτη. Και ο αναβάτης, όμως, δε θα παραπονεθεί. Ο χώρος που του αναλογεί είναι ικανοποιητικός και η θέση οδήγησης είναι όρθια, με τη στήριξη μέσης να τον ξεκουράζει. Το J300 διαθέτει χώρο κάτω από τη σέλα ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και διάφορα πράγματα, ένα βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά, με παροχή ρεύματος, και τον πάντοτε πρακτικό γάντζο.

Κινητήρας: Απολαυστική και οικονομική μετακίνηση από τα δυνατά μονοκύλινδρα
Μονοκύλινδρα σύνολα που προσφέρουν δυνατές επιταχύνσεις και μεγάλη τελική ταχύτητα. Ο υγρόψυκτος F4 της SYM με τις τέσσσερις βαλβίδες είναι η ευχάριστη έκπληξη. Με τους 29 ίππους και τα περίπου 3 κιλά ροπής που παράγει, δίνει φτερά στο scooter της ταϊβανέζικης εταιρίας και το μεταμορφώνει σε ένα πρακτικό και προσιτό πύραυλο στα 300κ.εκ. με τροχούς 16 ιντσών. Το S σε ιδανικές συνθήκες συνεχίζει με ζήλο προς την τελευταία ένδειξη του ταχύμετρου μέχρι τα 160χλμ./ώρα, για να συναντήσει τον κόφτη. Θετικό, για τους γυαλισμένους δρόμους της πόλης, ο σχετικά ήπιος τρόπος που φτάνει η δύναμη στο πίσω τροχό μέχρι περίπου τα 30χλμ./ώρα. Το J300 χρησιμοποιεί ένα μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο κινητήρα των 299κ.εκ.που  αποδίδει 28 ίππους στις 7.000σαλ. και 2,9 kgm στις 6.250σαλ. Οι δυνατότητές του γίνονται εμφανείς από τις χαμηλές ήδη στροφές λειτουργίας, αλλά φτάνουν στο απόγειό τους ψηλά, εκεί που χαρίζουν τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 155χλμ./ώρα. Η απόδοσή του είναι σταθερή και χωρίς ξεσπάσματα, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Keihin. Η CPU υπολογίζει τη θερμοκρασία, τη θέση του γκαζιού, την ταχύτητα και τη γωνία της κυλινδροκεφαλής, προκειμένου να υπολογίσει την ιδανική ποσότητα καυσίμου. Ο G5 κινητήρας είναι από μόνος του ένας λόγος για να επιλέξετε το GTi. Πολύ δυνατό μοτέρ που παράγει ελάχιστους μη ενοχλητικούς κραδασμούς και μάλιστα όχι παντού αλλά σε συγκεκριμένες στροφές. Αποδίδει 28 ίππους στις 7.500σαλ και 3,1 κιλά ροπής στις 6.25σαλ. Η συνεργασία του με τη μετάδοση είναι άψογη με τη δύναμη να κατεβαίνει άμεσα στο δρόμο, χωρίς να τρομάζει και την επιτάχυνση να είναι διαρκής και απολαυστική μέχρι και τα 150χλμ./ώρα στο κοντέρ με την τελική να ξεπερνά τα 160.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Παρόμοιες λύσεις στα περιφερειακά 
Στο scooter της Kawasaki συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. στο μπροστινό μέρος και δύο αμορτισέρ στο πίσω.Tο σετάρισμά τους έχει δύο συνιστώσες: τους ευρωπαϊκούς δρόμους και τη sport συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις είναι σχετικά σκληρές και ευνοούν τα μεγάλα περιθώρια κλίσης, αλλά και τη λογική πίεση. Το J300 ξεχωρίζει επίσης για την σταθερότητα του. Στο μπροστινό κυματιστό δίσκο των 260 χλστ. συναντάμε διπίστονη δαγκάνα. Ίδιου τύπου δαγκάνα βρίσκεται και στο πίσω φρένο, εκεί που συναντάμε δίσκο 240 χλστ. Το J300 θα φρενάρει δυνατά και άμεσα και ο αναβάτης θα νιώσει ασφαλής σε μικρές ή μεγάλες ταχύτητες. Tο πλαίσιο του Citycom είναι ατσάλινο σωληνωτό και το πιρούνι είναι συμβατικό. Ο αναβάτης μπορεί να επέμβει στα αμορτισέρ ρυθμίζοντας την προφόρτισή τους. Σε γενικές γραμμές το Citycom προτάσσει ένα χαλαρωτικό προφίλ στο δρόμο δίνοντας έμφαση στην άνεση, με τους μεγάλους τροχούς να φροντίζουν για τη σταθερότητα στις κακοτεχνίες. Οι αναρτήσεις απορροφούν με επιτυχία ακόμη και μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος και σε συνεργασία με το πλαίσιο, αλλά και την ποιοτική σέλα λίγα, πράγματα θα καταφέρουν να σας απασχολήσουν σε αυτό τον τομέα. Η σαφώς μεγαλύτερη ισχύς του μοτέρ έφερε, ωστόσο, στην επιφάνεια κάτι που δεν είχαμε προσέξει στην απλή έκδοση. Το ατσάλινο πλαίσιο του People σχεδιάστηκε με στόχο τη σταθερότητα. Μπροστά βλέπουμε ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ., ενώ πίσω έχει εφαρμοστεί η κλασική λύση με τα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. Ένα scooter που πάει σφεντόνα, όπως, το GTi θέλει και ανάλογα φρένα και η KYMCO έχει φροντίζει τα δέοντα και σε αυτόν τον τομέα. Απλά κοιτάξτε τον εμπρός δίσκο με την δαγκάνα των τριών εμβόλων και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Πολύ δυνατά τα φρένα με άμεση απόδοση και καλή αίσθηση στη μανέτα. 



Συμπέρασμα
Το People GTi διαθέτει πολύ καλή και προοδευτική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες αλλά και εξαιρετικές επιδόσεις από τον G5 κινητήρα. Αν προσθέσετε στα παραπάνω και την τιμή που των 4.230 ευρώ τότε έχετε στα χέρια σας ένα ποιοτικότατο πακέτο για όλες τις περιστάσεις που απλά δεν πρέπει να αγνοήσετε. Το Citycom S 300i διαθέτει  ένα πακέτο με προσιτή τιμή στα 4.195 ευρώ, που τα έχει ουσιαστικά όλα: καλή κάλυψη από τον αέρα, μεγάλους χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη, υψηλά επίπεδα άνεσης, καλούς αποθηκευτικούς χώρους και τροχούς 16 ιντσών εμπρός-πίσω. Το J300 παρά το γεγονός ότι ακολουθεί τη sport φιλοσοφία της Kawasaki, προσφέρει όλα όσα απαιτεί ο λάτρης της κατηγορίας: άνεση, πρακτικότητα και χώρους. Πρόκειται για ένα scooter που προσφέρει όλα τα βασικά, συν μια sport φιλοσοφία που το κάνει να ξεχωρίζει. Η τιμή του στα 5.395 ευρώ, κρίνεται λογική για την κατηγορία.