• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Triumph: Δώρο βαλίτσες στα Tiger 800-1200!

 

Αποκτήστε την νέα σας ταξιδιωτική Triumph μοτοσυκλέτα και απολαύστε δωρεάν το γνήσιο τριβάλιτσο της εταιρείας!

Ο φυσικός προορισμός των εκπληκτικών adventure μοτοσυκλετών της σειράς Tiger δεν είναι άλλος από το ταξίδι και την περιπέτεια. Η Triumph, θέλοντας να χαρίσει στους πελάτες της αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες και άνετα χιλιόμετρα, προσφέρει όλες τις Tiger 800 & 1200 με εντελώς δωρεάν σύστημα τριών γνήσιων εργοστασιακών βαλιτσών Triumph, αξίας 1.700 & 1.800 ευρώ αντίστοιχα! Οι γνήσιες βαλίτσες Triumph έχουν εξελιχθεί και δοκιμαστεί επάνω στην ίδια τη μοτοσυκλέτα, με γνώμονα την κορυφαία απόδοση ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες.



Tiger 800

Το Tiger 800 έχοντας υποστεί βελτιώσεις σε περίπου 200 σημεία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, σε καίριους τομείς, όπως οι αναρτήσεις, τα φρένα και ο κινητήρας, έρχεται να βάλει έναν δύσκολο γρίφο στον ανταγωνισμό. Η υψηλή τεχνολογία, η καλύτερη εργονομία, ο τρικύλινδρος κινητήρας και οι αυξημένες ικανότητες εντός αλλά και εκτός δρόμου, είναι τα σημαντικότερα όπλα της. Η σχεδίασή του δέχθηκε αλλαγές με στόχο μια πιο premium αύρα. Ποιοτικά, τα υψηλά στάνταρ που είχαν θέσει οι προηγούμενες γενιές με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια. Στο νέο μοντέλο έχουν γίνει αλλαγές που στοχεύουν στο να κρατήσουν ξεκούραστο τον αναβάτη στα πολύωρα ταξίδια. Η σέλα του Tiger 800 είναι επανασχεδιασμένη με πιο πλούσιο αφρώδες, ενώ το ύψος της ρυθμίζεται σε δυο θέσεις, το καινούργιο τιμόνι βρίσκεται πιο ψηλά, η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις, ενώ στην  έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών στιλ απεικόνισης του στροφόμετρου και του ταχύμετρου, με τη φωτεινότητά της να ρυθμίζεται αυτόματα ή χειροκίνητα. O κινητήρας των 800 κυβικών αποδίδει 95 ίππους στις 9.500σ.α.λ. και 8 κιλά ροπής στις 8.050σ.α.λ., νούμερα που χαρίζουν άκρως ικανοποιητικές επιδόσεις και επιταχύνσεις. Τα διαθέσιμα riding modes διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού, την παρέμβαση του traction control και του ABS, ενώ ο αναβάτης μπορεί να παραμετροποιήσει τα επιμέρους συστήματα σε κάθε mode. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών της WP, δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς,. Το αμορτισέρ, επίσης της WP, διαθέτει ξεχωριστό δοχείο λαδιού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Μπροστά, οι διπίστονες δαγκάνες φέρουν την υπογραφή της Brembo, η οποία συνεργάζεται με δίσκους 305 χιλιοστών. Πίσω η μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin να συνδυάζεται με δίσκο 255 χιλιοστών.



Tiger 1200

Η ανανεωμένη Tiger 1200 καταφέρνει να σε κερδίσει με τον ισορροπημένο της χαρακτήρα, κρατώντας την ουσία των Adventure μοτοσυκλετών. Είναι Brutal και το φωνάζει από μακριά, με επιβλητική όψη που τονίζεται από τον μεγάλο όγκο, το γυμνό μέταλλο και τα αιχμηρά πλαστικά. Ποιοτικά κινείται σε πολύ υψηλό επίπεδο με άριστη συναρμογή και υλικά που δείχνουν να αντέχουν στη σκληρή χρήση. H θέση οδήγησης είναι παραπάνω από άνετη, με το εργονομικό τρίγωνο να φαντάζει ιδανικό για πολύωρα ταξίδια. Εκτός από την ευρύχωρη θερμαινόμενη σέλα με το πλούσιο αφρώδες, έχεις στη διάθεσή σου θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, cruise contol, keyless σύστημα και μια έγχρωμη ευανάγνωστη TFT οθόνη 5 ιντσών με όμορφα γραφικά, τα οποία αλλάζουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 1.215 κυβικών, παραμένει ο ισχυρότερος της κατηγορίας σε μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί άξονα για την μετάδοση, αποδίδοντας 141 ίππους στις 9.350 σ.α.λ. και 12,4 κιλά ροπής που εμφανίζονται στις 7.600 σ.α.λ. Εξοπλισμένη με traction control (ενεργεί ανάλογα την γωνιά κλίσης), shifter με blipper και φυσικά ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire, παρέχει 6 διαφορετικούς χάρτες, αλλά και το σύστημα Hill Hold το οποίο βοηθά τις εκκινήσεις σε έντονα κεκλιμένες επιφάνειες. Tο πλαίσιο και το υποπλαίσιο του Tiger 1200 από ατσάλινο χωροδικτύωμα, συνεργάζονται με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της WP. Οι τελευταίες αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλ και μονό αμορτισέρ, ενώ ρυθμίζονται αυτόματα ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης. Φυσικά ο κάθε αναβάτης έχει τη δυνατότητα (ανεξάρτητα του προκαθορισμένου setup) να προσαρμόσει την σκληρότητα τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Κορυφαίες λύσεις και στον τομέα των φρένων όπου μπροστά συναντάμε τετραπίστονες ακτινικές μονομπλοκ δαγκάνες της Brembo με δίσκους 305 χιλ και πίσω διπίστονη δαγκάνα της Nissin με δίσκο 282χιλ χωρίς όπως προαναφέραμε να λείπει το cornering ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης.
 

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ