Ο καθημερινός σας… θρόνος, μια σέλα υπεράνω κριτικής. Εξαιρετική δουλειά από την Piaggio εδώ.

3 χώροι αποθήκευσης στο εμπρός ντουλαπάκι. Δεξιά, υπάρχει και η θύρα παροχής ρεύματος USB.

Κάτω από την σέλα θα αποθηκεύσετε μέχρι 2 κράνη κλειστού τύπου. Πολύ ευχάριστη η ύπαρξη του φωτός που βοηθάει αφάνταστα στα σκοτάδια!

Aνεση - Εργονομία

Το Beverly S θα σας κάνει να νιώσετε σαν... βασιλιάδες, στην καθημερινή σας μετακίνηση, καθώς η άνεση που προσφέρει, σε αναβάτη και συνεπιβάτη, είναι πραγματικά κορυφαία στην κατηγορία. Ο αναβάτης απολαμβάνει μια άνετη θέση οδήγησης, η οποία δεν θα τον κουράσει σε καμία περίπτωση. Τα χέρια και τα πόδια του έχουν φυσική τοποθέτηση στο τιμόνι και την ποδιά, ενώ η εκπληκτική σέλα-θρόνος προσφέρει ένα κάθισμα για...σεμινάριο

Πολύ ευχάριστη είναι η στήριξη στη μέση, η οποία παρέχεται από το «σκαλοπάτι» μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ το αφρώδες του γεμίσματος είναι όσο πυκνό και σκληρό πρέπει, για πολύωρη παραμονή στο δίκυκλο. Στα ίδια επίπεδα κορυφής κυμαίνεται και η άνεση του συνεπιβάτη, ο οποίος θα μπορεί να σας ακολουθήσει και στις πιο μακρινές διαδρομές, χωρίς να ακούσετε το παραμικρό παράπονο. 

Τα χειριστήρια και οι διακόπτες βρίσκονται σε φυσικές θέσεις και η χρήση τους είναι εύκολη, ενώ τα όργανα του scooter είναι ευανάγνωστα και παρέχουν ποικίλες ενδείξεις, μεταξύ αυτών εξωτερικής θερμοκρασίας και τάσης μπαταρίας. Ο χώρος που υπάρχει κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει είτε δύο jet κράνη, είτε ένα full-face κράνος και μπόλικα αντικείμενα. Το εμπρός ντουλαπάκι φέρει 3 χώρους αποθήκευσης, από τους οποίους ο ένας πάνω στην πόρτα του, ενώ στο δεξιό τμήμα θα συναντήσετε την θύρα παροχής ρεύματος USB

Πρόκειται για έναν αρκετά πρακτικό χώρο για αντικείμενα που χρειάζεστε άμεσα, όπως το πορτοφόλι ή το κινητό σας. Ακόμα μια ευχάριστη χρηστική νότα, η δυνατότητα του αναβάτη να ανοίξει την σέλα αλλά και να ενεργοποιήσει τα φλας του Beverly –για να το εντοπίσει- μέσω τηλεχειριστηρίου, το οποίο διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό. 

  • np

    Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη

      10
  • Tsiman

    Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...

      8
  • Sakis

    Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!

      9
  • Tsiman

    E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!

      7
  • F.F.

    Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!

      8