Η ισχύς του κινητήρα αποδίδεται γραμμικά μέχρι την τελική και στην δοκιμή μας πέτυχε μία από τις καλύτερες επιδόσεις που έχουμε μετρήσει στην κατηγορία, με το 0-100χλμ/ω να έρχεται σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα.
Το πεδίο όπου το PiaggioBeverly 310 "θα λάμψει" είναι φυσικά το αστικό περιβάλλον, όπου παρά την κυκλοφοριακή συμφόρηση κάνει την οδήγηση ευχάριστη, χάρη στην εξαιρετική του ποιότητα κύλισης και την φιλικότητα προς τον αναβάτη. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος στα 810 χιλιοστά, είναι αρκετά ψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, αντισταθμίζεται όμως από το λεπτό εμπρός τμήμα της και την ελαφριά αίσθηση του μοντέλου στον χειρισμό. Αυτή επιτυγχάνεται λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους, που προσφέρει η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο πάτωμα. Έτσι, οι μανούβρες γίνονται με χαρακτηριστική ευκολία, κάτι στο οποίο συνδράμει και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Η εργονομία του θα σου επιτρέψει να το οδηγείς κυριολεκτικά όλη μέρα καθώς ο κορμός έρχεται σε μία ουδέτερη (όρθια στάση), το τιμόνι βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος ώστε οι ώμοι να είναι ξεκούραστοι, ενώ το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης - όσον αφορά τον τομέα της άνεσης - αποδίδεται στην εξαιρετική σέλα. Τα πράγματα είναι εξίσου θετικά και για τον συνεπιβάτη, καθώς το κομμάτι της σέλας που του αναλογεί είναι αρκετά φαρδύ, ενώ τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ βρίσκονται χαμηλά ώστε να δημιουργούνται φυσικές γωνίες στα γόνατα.
Η ανανέωση του κινητήρα ανεβάζει το Beverly ένα επίπεδο πάνω, καθώς είχε ήδη εξαιρετική λειτουργία και διατηρώντας το στοιχείο αυτό, αναζωογονούνται οι επιδόσεις του. Η ρύθμιση του ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι άψογη, ενώ ο νέος συμπλέκτης και η απόκριση του γκαζιού, προσφέρουν άμεσες εκκινήσεις χωρίς ίχνος δισταγμού. Η ισχύς του κινητήρα αποδίδεται γραμμικά μέχρι την τελική και στην δοκιμή μας πέτυχε μία από τις καλύτερες επιδόσεις που έχουμε μετρήσει στην κατηγορία, με το 0-100χλμ/ω να έρχεται σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα. Τα πρώτα 50χλμ/ω έρχονται στα 3 δευτερόλεπτα και για την ρεπρίζ 50-100χλμ/ω χρειάστηκε 7,3 δευτερόλεπτα, προσφέροντας έτσι ασφάλεια και στην προσπέραση. Η τελική του "σταματά" στα 140χλμ/ω και θα την φτάσει με σχετική ευκολία χάρη στην κοντή κλιμάκωση του σασμάν, ενώ στην εθνική θα ταξιδέψει άνετα στα 120χλμ/ω ακόμα και με δικάβαλο. Όπως είναι λογικό, ο κινητήρας μεταδίδει κάποιες δονήσεις στα χέρια μετά τα 130χλμ/ω, οι οποίες όμως δεν ενοχλούν για σύντομα χρονικά διαστήματα, ενώ σε χαμηλότερες στροφές η λειτουργία του είναι πολύ ομαλή. Το TractionControl θα σου επιτρέψει να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ακόμα και σε ολισθηρές συνθήκες, αποτρέποντας ανεπιθύμητα γλιστρήματα, τείνει όμως να είναι ελαφρώς πιο επεμβατικό στην εκκίνηση. Μιάς και μιλάμε για τον τομέα της ασφάλειας, η λειτουργία του ABSείναι εξαιρετική και παρόλο που το αρχικό δάγκωμα της μανέτας δεν είναι τόσο ισχυρό, το σύστημα πέδησης ακινητοποιεί το scooterστα ικανοποιητικά 45 μέτρα από τα 100χλμ/ω. Οι μεγάλοι τροχοί κάνουν αισθητή την παρουσία τους, περνώντας πιο εύκολα πάνω από τις κακοτεχνίες της ασφάλτου και προσφέροντας συγχρόνως αίσθηση σιγουριάς στις στροφές. Το PiaggioBeverly 310, είναι ένα scooter που θα σου επιτρέψει να ξεφύγεις από τα "δεσμά" της πόλης και να επιδοθείς σε κοντινές εξορμήσεις από επαρχιακές διαδρομές ή και αυτοκινητόδρομους. Η ανεμοκάλυψη είναι σίγουρα ένας τομέας στον οποίο εκλείπει σε σχέση με τους GTανταγωνιστές του, υπάρχει όμως ζελατίνα στον προαιρετικό εξοπλισμό που θα καλύψει και αυτή σου την ανάγκη. Δεν σε σταματά τίποτα λοιπόν από το να κάνεις τις διακοπές σου πιο "περιπετειώδεις" και ευχάριστες, αφήνοντας πίσω το αυτοκίνητο.