Κινητήρας

Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 310cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο.

Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 310cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο.

Η μεγάλη προσμονή που δημιουργήθηκε με την ανακοίνωση του νέου Piaggio Beverly 310, οφείλεται κυρίως στον νέο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 310cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο. Η διάμετρος και διαδρομή του εμβόλου είναι στα 75×70,1χλστ, με τα παραπανίσια 32cc να έρχονται ως αποτέλεσμα της αύξησης της διαδρομής κατά 7,1 χιλιοστά, δείχνοντας έτσι τις ξεκάθαρες βλέψεις της εταιρείας να ενισχύσει την ροπή. Αποδίδει πλέον 29,5Nm ροπής στις 6.000σαλ έναντι 26Nm, ενώ αυξήθηκε και η μέγιστη ισχύς από τα 25,8 στα 27,7 άλογα στις 7.500σαλ. Οι μετρήσεις μας, απέδειξαν τα «γεγραμμένα» των spec sheets και στην πράξη όπως θα δούμε στο οδηγικό κομμάτι, με τις επιδόσεις του να βελτιώνονται σημαντικά. Στην δοκιμή μας μετρήσαμε την κατανάλωση του κινητήρα σε μικτές συνθήκες στα 3,8λ/100χλμ, ένα λογικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας και τα κυβικά του, ενώ στο ταξίδι έκαψε 3,6λ/100χλμ. Σε συνδυασμό με το 12λιτρο ρεζερβουάρ δηλαδή, έχεις 315 χιλιόμετρα αυτονομίας στο commuting και κάτι παραπάνω από 330 στο ταξίδι. Όχι κι άσχημα.

 

Σελίδα 1Piaggio Beverly 310S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
MOTOTREND