• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Mε την Norton να παράγει πανάκριβες και εξωτικές μοτοσικλέτες σε περιορισμένο αριθμό και τις υπόλοιπες βρετανικές παραδοσιακές εταιρείες να είναι απλά τίτλοι ιδιοκτησίας σε κιτάπια, η Triumph έχει απομείνει να κρατά ψηλά το λάβαρο των αγγλικών κατασκευαστριών. Τα μοντέλα της σειράς Sport Classic, είναι ότι πιο κοντινό στο ένδοξο παρελθόν του “νησιού”. Υγρόψυκτα πλέον αλλά με μελετημένη αίσθηση που προσομοιάζει άλλες εποχές. Παρατηρείστε πόσο κοντά βρίσκεται σχεδιαστικά η TR6 με τις σημερινές Bonneville.

Βρετανία – Τσάι και δικύλινδρα σε σειρά

Μπορεί η σύγχρονη Triumph να χαρακτηρίζεται από τα τρικύλινδρα μηχανικά σύνολα της, ωστόσο υπήρχε μια εποχή, όπου βρετανική μοτοσικλέτα σήμαινε δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας. Τα πιο γνωστά μοντέλα στην ακμή της αγγλικής μοτοβιομηχανίας, τότε που μεσουρανούσαν οι Νorton, Triumph, ΒSA και Ariel, έφεραν κινητήρες αυτού του τύπου και ο κινηματογράφος, εκτόξευσε την φήμη τους και τα έκανε δημοφιλή. 

Ο “Ατίθασος” (The Wild One) με τον Marlon Brando και το κλασσικό πλέον άλμα του Steve McQueen (για την ακρίβεια του stuntman – αγωνιζόμενου Bud Eskins) στην “Mεγάλη απόδραση” (The Great Escape) είναι...Triumph πέρα για πέρα, με μια Thunderbird 6T και μια TR6 (Trophy) αντιστοίχως, να “κλέβουν” λίγη από την λάμψη των αστέρων που πρωταγωνιστούσαν σε αυτές, δημιουργώντας iconic τάσεις και life style πρότυπα, που στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρα και μοδάτα από ποτέ. 

Η ανανεωμένη σειρά των sport classics της Triumph, το W800 της Kawasaki και μερικές... εκταοντάδες “εξωτικές” δημιουργίες ανεξάρτητων customizers, αποδεικνύουν ότι η βρετανική έκφραση του μοτοσικλετισμού καλά κρατεί ακόμα. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ