• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

KTM 890 Duke 2021

KTM 890 Duke 2021

KTM 890 Duke 2021

KTM 890 Duke 2021

KTM 890 Duke 2021

KTM 890 Duke 2021

Νέο KTM 890 Duke 2021

 

Γυρίζει σελίδα… κυβισμού το μεσαίο naked της KTM, με αύξηση στα κυβικά και την ισχύ με Euro 5 και το ίδιο βάρος! Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία.

Η KTM τήρησε το ραντεβού της και παρουσίασε το νέο 890 Duke για το 2021. Αντικαθιστώντας το 790 Duke, το νέο 890 Duke έρχεται ισχυρότερο και συμβατό με Euro 5, με αρκετές αλλαγές.
 
Ξεκινώντας φυσικά από τον κινητήρα, το νέο Duke φέρει πλέον τον δικύλινδρο των 889 κ.εκ., που εξοπλίζει και τα 890 Adventure και 890 Duke R. Για την περίσταση και με την χρήση ειδικής χαρτογράφησης, αποδίδει 115 ίππους και 9,7 kgm ροπής, μια αύξηση της τάξης των 10 ίππων και των 0,5 kgm αντίστοιχα. Το μοτέρ φυσικά εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ εξοπλίζεται με βαρύτερο στροφαλοφόρο άξονα για βελτίωση της απόκρισς γκαζιού στις χαμηλές-μεσαίες στροφές και μεγαλύτερη σταθερότητα στο δρόμο. Σύμφωνα με την KTM, ο κινητήρας καταναλώνει 4,8 λτ/100 χλμ.
 
Παρά την εναρμόνιση του με Euro 5, το 890 Duke δεν είναι βαρύτερο από το απερχόμενο 790, ζυγίζοντας 169 κιλά στεγνό, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού παραμένει ίδιο. Μια TFT οθόνη απεικονίζει τα όργανα και τις ενδείξεις, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με 3 χαρτογραφήσεις (Rain, Street και Sport), ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και η χαρτογράφηση «Track» που ξεκλειδώνει χειροκίνητη ρύθμιση σε όλα τα βοηθήματα και την απόκριση του γκαζιού. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνουν traction και wheelie control και αισθητήρα IMU 6 αξόνων, αλλά και quickshifter στον προαιρετικό εξοπλισμό.
 
Στο σύστημα φρένων, τα τακάκια είναι πλέον από διαφορετικό υλικό στις εμπρόσθιες ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, που συνεργάζονται με δίσκους 300 χιλιοστών, ενώ πίσω παραμένει ο δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το ABS συνεργάζεται με τον αισθητήρα IMU για την αναγνώριση κλίσης της μοτοσυκλέτας. Ακόμα, ο λεβιές των ταχυτήτων είναι κοντύτερος και φέρει ελαφρύτερα ελατήρια, για ταχύτερες εναλλαγές.
 
Αναβάθμιση δέχθηκαν οι αναρτήσεις, στις οποίες συναντάμε το πιρούνι WP Apex 43 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Τα ελαστικά είναι επίσης νέα και συγκεκριμένα, τα Continental Conti Road. Παράλληλα, το ύψος σέλας είναι ελαφρώς μειωμένο σε σχέση με το 790 Duke, αγγίζοντας τα 820 χιλιοστά.
 
Περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και την τιμή του μοντέλου στην χώρα μας.