Ιδού η απίστευτη κατασκευή του Nico Bakker.

Ναι, αυτό είναι το πρώτο εξακύλινδρο GS.

310 κιλά βάρος και 39 λίτρα ρεζερβουάρ! Πιο υπερβολή και από την υπερβολή είναι αυτή η custom δημιουργία ενός τρελού Ολλανδού, καθώς για κάποιους η R1250GS δεν είναι αρκετή.

Όταν είσαι αναβάτης BMW, είσαι κατά τι απαιτητικός με τις μοτοσυκλέτες σου εξ ορισμού. Ωστόσο, κάποιοι αναβάτες μάλλον… υπερβαίνουν τα όρια και αρχίζουν να ψάχνουν το ιδανικό μοντέλο σε παντρέματα! Αυτό ακριβώς έκανε και ο Willem Heijboer, με την συνδρομή του Ολλανδού builder, Nico Bakker. Η παραγγελία; Μια μοτοσυκλέτα με την συμπεριφορά και την εμφάνιση της GS, αλλά με την ασύλληπτη απόδοση του εξακύλινδρου κινητήρα της K1600GT.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Τι έκανε ο Bakker; Απλά, συνδύασε τις δύο μοτοσυκλέτες σε μία. Αρχικά, εξασφάλισε τον κινητήρα μιας K1600GT, διατήρησε φυσικά την μετάδοση με άξονα, αλλά τον τοποθέτησε σε ένα καινούργιο, custom πλαίσιο που κατασκεύασε ο ίδιος, για να πετύχει τα επιθυμητά επίπεδα ακαμψίας για μια τέτοια κατασκευή. Το υποπλαίσιο, το μούτρο και οι τροχοί, μαζί με τα φρένα, προέρχονται επίσης από την GS, όμως ο Bakker δεν χρησιμοποίησε την Telelever ανάρτηση εμπρός, αλλά την αντικατέστησε με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Showa. Στην πίσω ανάρτηση, ο Bakker χρησιμοποίησε το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ ESA.
 
Η εξάτμιση είναι μια custom κατασκευή της Akrapovic, από 6 σε δύο απολήξεις, ενώ το ολοκληρωμένο μοντέλο ζυγίζει 310 κιλά, βάρος κατά 20 kg λιγότερο από αυτό μιας K1600GT σε εργοστασιακή κατάσταση! Εντυπωσιακό είναι το μέγεθος του ρεζερβουάρ καυσίμου, που μπορεί να φιλοξενήσει 39 λίτρα καύσιμο, αποτέλεσμα του απαιτητικού Heijboer που απεχθάνεται τις στάσεις στα ταξίδια, αν δεν είναι απολύτως απαραίτητες. Επίσης, όπως λέει ο ιδιοκτήτης του, το έβαλε και… στην πίστα του Assen για ένα trackday!

Πηγή: MCN

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »