Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πιστή στην παράδοση της Moto Guzzi, η V100 χτίζεται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος του με το 17λιτρο ρεζερβουάρ να εκτείνεται κάτω από τη σέλα συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών χαμηλά. Το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι-άξονας τοποθετήθηκε σε γωνία 6ο με σκοπό τη μείωση του πλάτους στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, ενώ το πίσω γρανάζι του άξονα σε γωνία 84ο (αντί 90ο) σε σχέση με τον τροχό, δημιουργώντας έτσι τον απαραίτητο χώρο για την τοποθέτηση ζάντας πλάτους 6ΆΆ και ελαστικού 190/55-17. Το μεταξόνιο των 1.475χιλ και η γωνία κάστερ των 24,7ο  προδίδουν ότι η γεωμετρία τείνει περισσότερο προς το sport παρά προς το touring, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 233 κιλά με πλήρη υγρά που μόνο πολλά δεν τα λες για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Από τα στάνταρ της κατηγορίας ξεφεύγουν και οι αναρτήσεις οι οποίες στην έκδοση S προέρχονται από την Ohlins και είναι ημιενεργητικές. Το σύστημα Smart EC 2.0 (ακριβώς το ίδιο με του RSV4) φροντίζει ώστε το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και το αμορτισέρ να έχουν πάντοτε το ιδανικό setup είτε στην ημιενεργητική λειτουργία (προσαρμόζεται σύμφωνα με την οδήγηση και το οδόστρωμα και χωρίζεται στα επίπεδα Α1, A2) είτε στη χειροκίνητη (Μ1, Μ2) η οποία λειτουργεί σαν παραδοσιακή ανάρτηση, χωρίς την επέμβαση των ηλεκτρονικών. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου setup σύμφωνα με τις ανάγκες σου, χωρίς όμως να χρειάζεσαι εργαλεία παρά μερικά κλικ στο μενού.
Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στα φρένα, εκεί όπου τον πρώτο λόγο έχει η Brembo. Στο εμπρός μέρος συναντάμε τις τετραπίστονες δαγκάνες Μ4.32 με δίσκους 320 χιλ, πίσω διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 280χιλ, ενώ  το πακέτο ολοκληρώνεται με το cornering ABS της Continental.

Σελίδα 1Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά