Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Η κατηγορία των sport touring απαιτεί μια άνετη θέση οδήγησης και η V100 δεν θα μπορούσε να εξαιρείται από τον κανόνα. Παρά τη χαμηλή σιλουέτα, το εργονομικό τρίγωνο της μοτοσυκλέτας φέρνει το σώμα του αναβάτη σε αρκετά όρθια στάση, με το τιμόνι μεταβλητής διατομής να είναι ψηλά τοποθετημένο για να μην επιβαρύνει τους καρπούς. Χωρίς να βρίσκονται πολύ χαμηλά, τα μαρσπιέ δεν δημιουργούν κουραστικές γωνίες (τα γόνατα δεν βρίσκουν στις κεφαλές του κινητήρα), ενώ η ποιοτική σέλα διαθέτει αρκετό αφρώδες και χώρο για δύο άτομα (ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του και χειρολαβές), με την απόσταση της στα 815χιλ από το έδαφος να επιτρέπει να πατήσεις εύκολα στο έδαφος ανεξάρτητα το ανάστημά σου. Για την προστασία του αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης υπεύθυνη είναι μια μεσαίου μεγέθους ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε εύρος 90χιλ όμως δεν είναι αυτό που προκαλεί εντύπωση. Η V100 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με ενεργά αεροδυναμικά φτερά τα οποία αναπτύχθηκαν μετά από πολλές δοκιμές σε αεροσήραγγα αλλά και στον δρόμο. «Κρύβονται» στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ χωρίς να προσθέτουν όγκο στη μοτοσυκλέτα και ανοίγουν ηλεκτρικά όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 70χλμ/ώρα, μειώνοντας κατά 22% την πίεση του αέρα που φτάνει στον κορμό του αναβάτη. Το σημείο ενεργοποίησής τους μπορεί να διαφέρει (από τα 30 έως τα 95 χλμ/ώρα) ανάλογα με το επιλεγμένο mode, ενώ αν θέλεις να είναι μονίμως ανοικτά ή κλειστά απλώς κάνεις την αντίστοιχη ρύθμιση μέσα από το μενού της TFT οθόνης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Μιας οθόνης 5΄΄ γνωστής από τα κορυφαία μοντέλα της Aprilia, η οποία εκτός από χορταστικές διαστάσεις και όμορφα γραφικά διαθέτει και ένα πλήρες - εύχρηστο μενού, μιας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της V100 μόνο λίγα δεν είναι. Εκτός από τις συνηθισμένες πληροφορίες διαθέτει ένδειξη για την πίεση των ελαστικών, ενώ δεν λείπει η γνωστή πλατφόρμα σύνδεσης με smarthpone ΜΙΑ με την οποία μπορείς να διαχειριστείς κλήσεις κ.λπ αλλά και να δεις στην οθόνη της μοτοσυκλέτας τις οδηγίες του GPS. Φυσικά σαν γνήσια sport touring που σέβεται τον εαυτό της φέρει cruise control και θερμαινόμενες χειρολαβές, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει θύρα USB αλλά και ο απαραίτητος χώρος για τη φόρτιση μικρών ηλεκτρικών συσκευών. Στον κατάλογο των αξεσουάρ μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται μεγαλύτερη ζελατίνα κατά 35%, πίσω-πλαϊνές βαλίτσες καθώς και πιο άνετη θερμαινόμενη σέλα, στοιχεία ιδανικά για όσους αρέσκονται στα μεγάλα ταξίδια.

Σελίδα 1Moto Guzzi V100 Mandello S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά