Η Husqvarna Vitpilen 701 «Apex 2.0» για τον Charles Leclerc.

Η Husqvarna Vitpilen 701 «Apex 2.0» για τον Charles Leclerc.

Η Husqvarna Vitpilen 701 «Apex 2.0» για τον Charles Leclerc.

Η Husqvarna Vitpilen 701 «Apex 2.0» για τον Charles Leclerc.

Η Husqvarna Vitpilen 701 «Apex 2.0» για τον Charles Leclerc.

Η Husqvarna Vitpilen 701 «Apex 2.0» για τον Charles Leclerc.

Μία Husqvarna Vitpilen 701 για τον Charles Leclerc

Όταν ένας από τους γρηγορότερους οδηγούς του κόσμου σου ζητά μια custom μοτοσυκλέτα, δεν αρνείσαι: Αυτή είναι η δημιουργία των Bad Winners για τον συμπατριώτη τους πιλότο.

Ο Charles Leclerc είναι μία από τις αποκαλύψεις του σπορ της Formula 1 τα τελευταία χρόνια και ένας από τους καλύτερους πιλότους εδώ και δεκαετίες, σύμφωνα με πολλούς. Όμως ο Leclerc αρέσκεται και στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, ενώ είναι λάτρης των custom. Έτσι, ο νεαρός Γάλλος αποφάσισε να ζητήσει μια Husqvarna Vitpilen σε custom μορφή, από τον γαλλικό οίκο Bad Winners.

Στην αρχή, ο Walid από τους Bad Winners δεν πίστεψε ότι του μιλά ο ίδιος ο Leclerc! Μετά όμως από μια τηλεφωνική επικοινωνία, το project ξεκίνησε, με έμπνευση από την παλιότερη δημιουργία του οίκου με το όνομα «Apex». Η αρχή έγινε με τα πλαστικά τμήματα της μοτοσυκλέτας, τα οποία αντικαταστάθηκαν από ολοκαίνουργια carbon τμήματα, ενώ το εμπρός φανάρι προέρχεται από ένα KTM 790 Duke.

Οι τροχοί αντικαταστάθηκαν επίσης με carbon ζάντες της Dymag, ενώ φυσικά νέα είναι η ουρά, το πίσω φωτιστικό σώμα που δημιουργήθηκε σε CNC από Plexiglas. Η μοτοσυκλέτα δέχθηκε επίσης επεμβάσεις στην εξάτμιση, με την SC-Project να παρέχει ένα τελικό της σειράς CR-T σε συνδυασμό με χειροποίητες σωληνώσεις, ενώ ένα Power Commander V αναλαμβάνει την σωστή τροφοδοσία του κινητήρα.

Μεγάλη αλλαγή στο μοντέλο η νέα custom οθόνη, η οποία έπρεπε να συνδυαστεί με μία νέα πλακέτα ελέγχου, για την σωστή επικοινωνία με την ECU της μοτοσυκλέτας. Η οθόνη ενσωματώθηκε στην πάνω τιμονόπλακα, προσφέροντας μια μοναδική νότα εμφάνισης. Η τελική μοτοσυκλέτα έχει χάσει περίπου 27 κιλά (!) από την αρχική της μορφή με τη ζυγαριά να σταματάει μόλις στα 130 κιλά. Με έναν κινητήρα που έφτασε τους 85 ίππους, είμαστε σίγουροι ότι η οδήγηση της Apex 2.0, όπως ονομάστηκε η μοτοσυκλέτα, είναι απίστευτα συναρπαστική.