LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

Lambretta V Special

  • Lambretta V Special
  • Lambretta V Special
  • Lambretta V Special
  • Lambretta V Special
  • Lambretta V Special

Lambretta V Special: Κάντο όπως στο παρελθόν!

Διαβάστηκε από 33.801 αναγνώστες (9/7/2022)

Λίγο μετά το τέλος του Β Παγκόσμιου Πόλεμου, σε ένα εργοστάσιο 6 χλμ βορειοανατολικά του Μιλάνου, στην περιοχή Lambrate, δημιουργείται μια εταιρία μοτοσυκλετών που θα γίνει θρύλος και θα αγαπηθεί από χιλιάδες άτομα.

mototriti Team

Lambretta: Τα ιστορικά scooter του Ferdinando Innocenti επέστρεψαν

Το όνομα της, είναι Lambretta και το πρώτο της μοντέλο, το M 125, θα είναι η αρχή μιας πετυχημένης πορείας που θα κρατήσει μέχρι και το 1972. Αγαπιέται τόσο πολύ από το κοινό, που οι φίλοι της αποκτούν το όνομα Lambrettisti και στήνεται γύρω από την όνομα της, μια ολόκληρη φιλοσοφία ζωής και σχεδιασμού. Μετά από σχεδόν 40 χρόνια, η μάρκα, με το μοντέλο «V», αναβιώνει χάρη στον αυστριακό όμιλο KSR και την αγάπη της ιταλικής κοινότητας της Lambretta, όντας διαθέσιμο σε 50, 125 και 200 κυβικά.


Lambretta V Special

Lambretta V Special

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεταλλική κατασκευή που κάνει την διαφορά

Η Lambretta «χτίζει» τα V Special μοντέλα της σε πλαίσιο τύπου «πλευρικό διπλού στρώματος». Η βάση του είναι μια έξυπνη μεσαία δοκός από χάλυβα πάχους 1,2 mm, η οποία απλώνεται στα πλάγια, παρόμοια  αρχιτεκτονική με αυτή που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα.  Αυτή η κατασκευή επιτρέπει στους ιδιοκτήτες της Lambretta να φτάνουν εύκολα στον κινητήρα, αλλά επίσης αποφεύγει την περιττή προσθήκη βάρος στο μοντέλο.
 

Σχεδίαση-φόρος τιμής στην ιστορία

Το scooter είναι εμποτισμένο από ιταλική κουλτούρα και αισθητική, αναβλύζοντας από παντού ιταλική φινέτσα και άρωμα Μιλάνου, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα σε επαναφέρουν στο σήμερα, θυμίζοντας σου ότι έχεις να κάνεις με ένα σύγχρονο scooter. Έξυπνη στυλιστική λεπτομέρεια αποτελεί το μπροστινό φτερό, καθώς ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει να είναι «σταθερό» ή να ακολουθεί τις κινήσεις του τιμονιού. Επίσης του δίνεται η επιλογή να κάνει δίχρωμο το scooter με κομμάτια carbon που τοποθετούνται στο τιμόνι, στο φτερό, στο εμπρός πάνελ, στο καπάκι της μπαταρίας, στο κάλυμμα της εξάτμισης, στο κάλυμμα του κινητήρα και στα κάτω πάνελ. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι άριστα, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι ο σχεδιαστικός οίκος πίσω από τη Lambretta είναι o KISKA, που έχει επιμεληθεί και μοτοσυκλέτες τις KTM, Husqvarna και CF Moto.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BEST MOTO