• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Kawasaki T22 Synthesis

Η Kawasaki T22 Synthesis

Η Kawasaki T22 Synthesis

Η Kawasaki T22 Synthesis

Η Kawasaki T22 Synthesis

Η Kawasaki T22 Synthesis

Kawasaki T22 Synthesis: Δικινητήρια drag κόλαση!

 

Με δύο δίχρονα μοτέρ, τεράστιο μήκος και εμφάνιση που παραπέμπει σε παλιά αμερικάνικα dragster, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ένα αριστούργημα! Απολαύστε…

KAWASAKI: Νέο Kawasaki Z900!

Στον κόσμο των ακραίων dragster, η χρήση δύο κινητήρων αντί για έναν δεν ήταν πολύ σπάνια, παρά το ότι αύξανε σημαντικά την πολυπλοκότητα της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Ωστόσο, πέρα από την υψηλή απόδοση τους, οι δικινητήριες κατασκευές είχαν και μια μοναδική εμφάνιση και αυτή η T22 Synthesis, όπως ονομάζεται η μοτοσυκλέτα, είναι ένας απίστευτος φόρος τιμής σε αυτά τα μοντέλα.

Η μοτοσυκλέτα είναι δημιούργημα του Ινδονησιακού οίκου customizing με όνομα Thrive και η ιστορία από πίσω του είναι ενδιαφέρουσα. Ο οίκος εμπνεύστηκε από τις «εκτός νόμου» κόντρες που είναι μέρος της κουλτούρας της Ινδονησίας, δημιουργώντας μια καθαρά κοντράδικη μοτοσυκλέτα και πιέζοντας την κατασκευή στο όριο.

Οι δύο κινητήρες προέρχονται από αντίστοιχες Kawasaki Ninja 150RR με τρομακτικά «πειράγματα» προκειμένου η κατασκευή να λειτουργήσει. Οι κινητήρες έχουν χρονιστεί στις 270 μοίρες, υπέστησαν ροϊκή εξέλιξη, αλλαγές στην ανάφλεξη, ελαφρωμένα βολάν και quick-shifter. Τα καρμπυρατέρ αποτέλεσαν μια ειδική παραγγελία, ενώ οι εξατμίσεις είναι χειροποίητες από τον τοπικό κατασκευαστή Kawahara. Τα δύο ψυγεία της κατασκευής βρίσκονται στο εμπρός μέρος, με το ένα να αποτελεί την μάσκα!

Το πλαίσιο είναι μια εντελώς custom κατασκευή από αλουμίνιο, πίσω ανάρτηση δεν υπάρχει, ενώ το τιμόνι προέρχεται από μια Suzuki RGR150 και φέρει Kawasaki πιρούνι. Τα «πλαστικά» ή καλύτερα το μονοκόκ που φέρει το ρεζερβουάρ και την σέλα, είναι αλουμινένιο και φτιαγμένο επίσης στο χέρι.