To σχέδιο της Kawasaki για την υποτιθέμενη υβριδική μοτοσυκλέτα.

Kawasaki: Σχέδιο υβριδικής μοτοσυκλέτας

Πατέντα κατέθεσε προς κατοχύρωση η Kawasaki, για κάτι που φαίνεται ότι είναι μια νέα, υβριδική μοτοσυκλέτα. Δείτε περισσότερα.

KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!

Η ιδέα της υβριδικής κίνησης είναι μάλλον αμυδρή στον χώρο της μοτοσυκλέτας, αλλά δεν είναι και εντελώς αδιάφορη στους κατασκευαστές. Μετά την BMW που εμφάνισε κάποιες σχετικές πατέντες πριν λίγο καιρό, φαίνεται ότι και η Kawasaki έχει κάτι να προτείνει.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία φαίνεται πως κατέθεσε σχέδια για πατέντα, που αποκαλύπτουν μια υβριδική μοτοσυκλέτα σε διαδικασία μελέτης. Μάλιστα το σχέδιο που δημοσιεύθηκε, είναι πολύ απλό και κατανοητό για όποιον έχει έστω και λίγο ασχοληθεί με το θέμα.

Εκτός από το «συμβατικό» σύστημα κίνησης –προσέξτε τον κινητήρα που φαίνεται εύκολα-, στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, διακρίνεται ένα κυκλικό εξάρτημα με αριθμό 4, το οποίο θέτει σοβαρή υποψηφιότητα να είναι το ηλεκτρικό μοτέρ. Σύμφωνα με τα ξένα μέσα, η μπαταρία έχει μετακινηθεί πάνω από τον κινητήρα, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να μετακινείται κάτω από την σέλα. Τα εξαρτήματα αυτά εμφανίζονται με τους αριθμούς 42 και 15 αντίστοιχα.

Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχει και μια μελέτη ανακατανομής μαζών, καθώς η βαριά μπαταρία και ο σχετικά βαρύς ηλεκτροκινητήρας σε συνδυασμό με τον κινητήρα καύσης, βρίσκονται στο κέντρο, έχοντας «σταθερή» μάζα (σε αντίθεση με το ρεζερβουάρ καυσίμου που προφανώς δεν ζυγίζει το ίδιο, αν είναι άδειο ή γεμάτο).

Προς το παρόν ωστόσο δεν ξέρουμε τίποτα παραπάνω και οφείλουμε να μην έχουμε και πολύ υψηλές προσδοκίες, μιας και η υβριδική τεχνολογία αποδεικνύεται ότι παρά την τεράστια διάδοση της στο αυτοκίνητο, ακόμα ψάχνει τα βήματά της στην μοτοσυκλέτα.