• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια του νέου οχήματος της Kawasaki.

Τα σχέδια του νέου οχήματος της Kawasaki.

Τα σχέδια του νέου οχήματος της Kawasaki.

Kawasaki: Σχεδιάζει τρίτροχο-ανταγωνιστή του Slingshot

 

Μια εντελώς διαφορετική από τα συνηθισμένα, προσέγγιση σε όχημα ελεύθερου χρόνου, δείχνει να μελετά η Kawasaki βάζοντας στο στόχαστρο οχήματα όπως το Polaris Slingshot. Δείτε περισσότερα.

Σύμφωνα με σχέδια πατέντας που εμφανίστηκαν στον διεθνή τύπο τις τελευταίες ώρες, η Kawasaki ψάχνεται σχεδιάζοντας ένα τρίτροχο όχημα, αλλά όχι στα πρότυπα του Yamaha Niken, για παράδειγμα, αλλά του Polaris Slingshot. Για όσους δεν γνωρίζουν, μιλάμε για οχήματα με δύο τροχούς εμπρός και έναν πίσω, που όμως λειτουργούν σαν αυτοκίνητο καθώς έχουν τιμόνι και καθίσματα, το ένα δίπλα στο άλλο.
 
Αυτά ακριβώς δείχνει το σχέδιο της Kawasaki, που αποκάλυψαν Αμερικανοί δημοσιογράφοι. Το όχημα που ξεκάθαρα φαίνεται έχει δύο τροχούς εμπρός, ενώ το σύστημα ανάρτησης έχει σχεδιαστεί και περιγράφεται με λεπτομέρεια. Ο οδηγός του οχήματος, το ελέγχει μέσω τιμονιού, ενώ το περίπλοκο σύστημα ανάρτησης επιτρέπει στο όχημα να γέρνει στο εσωτερικό της στροφής.
 
Από τις λεπτομέρειες που γίνονται γνωστές , η σύνδεση των εμπρός τροχών με το σασί γίνεται με μία συνδεσμολογία τουλάχιστον 3 τμημάτων, με δύο αμορτισέρ που χρησιμεύουν τόσο για την απόσβεση ανωμαλιών του δρόμου, όσο και για να περιορίζουν την μέγιστη κλίση που είναι δυνατή από το όχημα. Όπως αναφέρει η πατέντα, η δυνατότητα κλίσης υπάρχει προκειμένου να μειωθεί η επιρροή της κεντροφύγου δύναμης στον οδηγό, που σε ένα αυτοκίνητο τον τραβά στο εξωτερικό της καμπής.
 
Στο πίσω σύστημα δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες, παρά μόνο φαίνεται ότι ο πίσω τροχός θα φέρει ελαστικό τύπου μοτοσυκλέτας (και όχι αυτοκινήτου, όπως οι δύο εμπρόσθιοι), ώστε να έχει την μέγιστη δυνατή πρόσφυση ακόμη και υπό κλίση. Παράλληλα, στο πίσω μέρος θα βρίσκεται και ο κινητήρας του οχήματος, ο οποίος σύμφωνα με την πατέντα, μπορεί να είναι είτε θερμικός, είτε ηλεκτρικός. Λέτε να δούμε την Kawasaki να πραγματοποιεί αυτά τα σχέδια; Ή θα μείνει μόνο στην «μηχανολογική άσκηση»;