Kawasaki Ninja 2026: Παρουσιάστηκε η νέα γκάμα με το 1000άρι να απουσιάζει!
|

Η Kawasaki ανακοίνωσε τη γκάμα Ninja sport και supersport για το 2026, περιλαμβάνοντας τα Ninja 500, Ninja 650, ZX-4R και ZX-6R. Η ανακοίνωση συνοδεύτηκε από νέες χρωματικές επιλογές και λεπτομέρειες εξοπλισμού, με στόχο να συνεχίσει την παράδοση της σειράς στη sport κατηγορία. Αυτό που προκάλεσε αίσθηση είναι η απουσία των ZX-10R και ZX-10RR από τη λίστα, κάτι που αρχικά δημιούργησε ανησυχίες στους φίλους του μοντέλου.
Η Ευρωπαϊκή παρουσίαση δεν είχε το ZX-10R.
H Kawasaki επιβεβαίωσε έπειτα ότι θα προσαρμοστεί στις Euro5+.
Ninja 500, 650 και ZX-4R: Με αναρτήσεις Showa και πλαίσιο trellis.
ZX-6R: Με quickshifter , Traction control τριών επιπέδων και Power modes.
mototriti Team
Η Ευρωπαϊκή παρουσίαση δεν είχε το ZX-10R
Η Kawasaki ανακοίνωσε τη γκάμα Ninja sport και supersport για το 2026, περιλαμβάνοντας τα Ninja 500, Ninja 650, ZX-4R και ZX-6R. Η ανακοίνωση συνοδεύτηκε από νέες χρωματικές επιλογές και λεπτομέρειες εξοπλισμού, με στόχο να συνεχίσει την παράδοση της σειράς στη sport κατηγορία. Αυτό που προκάλεσε αίσθηση είναι η απουσία των ZX-10R και ZX-10RR από τη λίστα, κάτι που αρχικά δημιούργησε ανησυχίες στους φίλους του μοντέλου.
H Kawasaki επιβεβαίωσε έπειτα ότι θα προσαρμοστεί στις Euro5+
Παρότι δεν συμπεριλήφθηκε στην ευρωπαϊκή ανακοίνωση, η Kawasaki επιβεβαίωσε ότι το ZX-10R θα συνεχίσει να παράγεται, αφού παρουσιάστηκε ήδη στην Ινδία και στην Κίνα για το 2026. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει πλέον 193 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και 112 Nm ροπής στις 11.400 σ.α.λ., χαμηλότερα από την προηγούμενη γενιά των 200 ίππων. Η μείωση αυτή δείχνει ότι η μοτοσυκλέτα έχει προσαρμοστεί στις νέες, πιο αυστηρές, προδιαγραφές εκπομπών, κάτι που αφήνει θετικά σημάδια για τη μελλοντική της διάθεση και στην Ευρώπη.
Ninja 500, 650 και ZX-4R: Με αναρτήσεις Showa και πλαίσιο trellis
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η Ninja 500, με δικύλινδρο κινητήρα 451 κ.εκ., ελαφρύ πλαίσιο και στοιχεία που τη φέρνουν πιο κοντά στο ευρύ κοινό. Η έκδοση SE ABS προσφέρει επιπλέον TFT οθόνη, KIPASS και USB-C. Λίγο ψηλότερα, η Ninja 650 παραμένει ένα από τα πιο ισορροπημένα μοντέλα της κατηγορίας, με κινητήρα 649 κ.εκ., TFT οθόνη, traction control και LED φωτιστικά σώματα, ιδανική για καθημερινή χρήση αλλά και πιο σπορ διαδρομές. Η ZX-4R και η πιο πλήρης ZX-4RR συνεχίζουν να ξεχωρίζουν στην κατηγορία των 400 κ.εκ. supersport, με τετρακύλινδρο κινητήρα, πλαίσιο trellis και αναρτήσεις Showa, προσφέροντας επιδόσεις που προσεγγίζουν μεγαλύτερα supersport.
ZX-6R: Με quickshifter , Traction control τριών επιπέδων και Power modes
Η Ninja ZX-6R με τον κινητήρα των 636 κ.εκ. παραμένει βασικό μοντέλο της supersport γκάμας. Με quickshifter, traction control τριών επιπέδων, ABS KIBS, power modes και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο για πίστα αλλά και για σπορ οδήγηση στον δρόμο. Ο σχεδιασμός της αντλεί στοιχεία από τη ZX-10R, με LED προβολείς και αιχμηρό fairing που ενισχύουν την επιθετική της ταυτότητα.