Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα 3 τροχών της.

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα 3 τροχών της.

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα 3 τροχών της.

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα 3 τροχών της.

Kawasaki: Νέα σχέδια για τρίτροχες μοτοσυκλέτες

Ένα νέο σύστημα εμπρός ανάρτησης μελετά και κατοχυρώνει η Kawasaki, για τα μελλοντικά της σχέδια στα οχήματα 3 τροχών. Δείτε τι εξελίσσει…

Είναι γνωστό ότι η Kawasaki έχει φιλοδοξίες να παρουσιάσει μοτοσυκλέτες 3 τροχών, αφού ανάλογα σχέδια και πληροφορίες έχουν κυκλοφορήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Τώρα, περισσότερα και πιο συγκεκριμένα σχέδια είδαν το φως της δημοσιότητας, μέσα από βρετανικά μέσα, που αποκαλύπτουν μια νέα προσέγγιση στο θέμα από την εταιρεία του Akashi, ειδικά σε σχέση με τις κατασκευές άλλων εταιρειών.
 
Τα σχέδια εξασφάλισε το BikeSocial, στα οποία εμφανίζεται μια άλλη προσέγγιση εμπρός ανάρτησης διπλού τροχού. Το σύστημα μεταφέρει τους κυρίως βραχίονες που ρυθμίζουν την κλίση των τροχών ανάλογα με την μοτοσυκλέτα πολύ πιο χαμηλά στην ανάρτηση, κοντά στους τροχούς και όχι στο πλαίσιο, όπως συμβαίνει με τα συστήματα των Piaggio MP3 και Yamaha Niken, για παράδειγμα. Το σύστημα τροχών και βραχιόνων λοιπόν βρίσκεται «κάτω» από το πιρούνι, ενώ διαφορετική είναι και η λειτουργία του συνόλου στην στροφή: Αντί να στρίβουν οι τροχοί με σύστημα συνδέσμων, ολόκληρο το σύστημα περιστρέφεται γύρω από τον άξονα του λαιμού του τιμονιού στο πλαίσιο.
 
To σύστημα υπόσχεται τα βασικά πλεονεκτήματα μιας ανάρτησης δύο τροχών εμπρός, τα οποία είναι προφανώς μεγαλύτερη σταθερότητα στη στροφή και δυνατότητα κλίσης σαν μοτοσυκλέτα, αλλά με ένα βασικό πλεονέκτημα κατασκευής. Με όλο το σύστημα να περιστρέφεται γύρω από έναν άξονα, η ανάρτηση θα μπορεί να τοποθετηθεί σε υπάρχον πλαίσιο μοτοσυκλέτας, χωρίς απαίτηση για ειδική στήριξη, άρα και ανασχεδιασμό του πλαισίου.
 
Προς το παρόν, καμία επιβεβαίωση δεν έχει έρθει από την ίδια την Kawasaki για τα μοντέλα των 3 τροχών, τα οποία μένουν στο επίπεδο της τεχνικής άσκησης. Περιμένουμε και περισσότερα για το θέμα…  

Πηγή: BikeSocial