To νέο Kawasaki KLR 650 2022

To νέο Kawasaki KLR 650 2022

To νέο Kawasaki KLR 650 2022

To νέο Kawasaki KLR 650 2022

To νέο Kawasaki KLR 650 2022

To νέο Kawasaki KLR 650 2022

Kawasaki: Η μεγάλη επιστροφή του KLR 650!

H θρυλική μονοκύλινδρη on-off της Kawasaki αποκαλύφθηκε… ξανά, στην πιο μοντέρνα εκδοχή της μέχρι τώρα, λαμβάνοντας μια σειρά αναβαθμίσεων και νέα εμφάνιση! Θα το δούμε και στην Ελλάδα;

Η σημερινή παρουσίαση της Kawasaki που περιμέναμε εδώ και αρκετό καιρό, περιελάμβανε τελικά και ένα ακόμα μοντέλο που συζητήθηκε πολύ τον προηγούμενο καιρό. Αυτό είναι το νέο Kawasaki KLR 650 του… 2022 (παρά το ότι το μοντέλο θα κυκλοφορήσει κανονικά φέτος), το οποίο παρουσιάστηκε πριν λίγα λεπτά με αρκετές αλλαγές, που το φέρνουν στον 21ο αιώνα.
 
Η αειθαλής On-Off κράτησε τον ίδιο κινητήρα, αλλά με αλλαγές: Ο μονοκύλινδρος των 652 κ.εκ. δέχεται νέα προφίλ εκκεντροφόρων για περισσότερη ισχύ στις μεσαίες στροφές, ενώ αποκτά ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου με σώμα 40 χιλιοστών, που αντικαθιστά το καρμπυρατέρ. To κιβώτιο ταχυτήτων της KLR 650 παραμένει 5τάχυτο, ωστόσο τα εξαρτήματα του φέρουν στοχευμένες αλλαγές. Ακόμα, δεν ανακοινώνονται τιμές ισχύος και ροπής για το μοντέλο. Επιπλέον, η γεννήτρια του νέου KLR μπορεί να προσφέρει μέχρι 26 A ρεύματος (σε σχέση με τα 17 A του προηγούμενου μοντέλου), ώστε ο αναβάτης να μπορεί να χρησιμοποιήσει ξέγνοιαστα, περισσότερα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά αξεσουάρ.
 
Το ψαλίδι της πίσω ανάρτησης είναι μακρύτερο κατά 30 χιλιοστά, ενώ το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 χιλιοστών εμπρός παραμένει όμοιο. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι 300 και 254 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με δαγκάνες 2 εμβόλων. Το ABS θα διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό (ανάλογα και με την αγορά στην οποία θα διατεθεί το μοντέλο) και θα φέρει ρύθμιση Off-Road για μειωμένη παρεμβατικότητα, ενώ οι τροχοί είναι φυσικά ακτινωτοί, έχουν διάμετρο 21 και 17 ιντσών και φέρουν ελαστικό με σαμπρέλα.
 
Στην εμφάνιση η Kawasaki πραγματοποίησε ένα φρεσκάρισμα, με νέα τμήματα και φυσικά ένα νέο εμπρός φωτιστικό σώμα LED, που μοιάζει όμοιο με αυτό του Z H2. Τα φλας βρίσκονται ψηλότερα και πιο «μέσα», πάνω από το φανάρι, για μείωση του κινδύνου σπασίματος σε τυχόν πτώσεις εκτός δρόμου, ενώ η νέα γωνιώδης σχεδιαστική προσέγγιση είναι προφανής. Ακόμα, η ζελατίνα είναι ψηλότερη κατά 51 χιλιοστά και ρυθμίζεται στο ύψος, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται πλέον με ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD.
 
Μικρές αλλαγές έχουν γίνει σε εργονομικό επίπεδο, με το τιμόνι να είναι φαρδύτερο κατά 10 χιλιοστά σε κάθε πλευρά και τα μαρσπιέ να τοποθετούνται πιο έξω κατά 10 χιλιοστά, για μεγαλύτερη άνεση. Το ρεζερβουάρ έχει νέα σχεδίαση προσφέροντας χώρο για τα γόνατα στον αναβάτη. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αγγίζει τα 23 λίτρα. Ακόμα, η σέλα είναι νέα τόσο στο σχήμα, όσο και στο γέμισμα αλλά και στο κάλυμμα της, ενώ στηρίζεται σε ελαστικές βάσεις για μείωση των κραδασμών.
 
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό, αν το νέο KLR 650 θα έρθει και στην Ευρώπη. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες, εν καιρώ…