Θα είναι κάπως έτσι το νέο Kawasaki KLR/KLX 700;

Kawasaki: Έρχεται νέο KLX/KLR 700;

Τουλάχιστον έτσι δείχνουν στοιχεία που προέρχονται από διάφορες πηγές, με την Kawasaki να θέλει να αιχμαλωτίσει μερίδιο της απίστευτα γόνιμης κατηγορίας των Adventure. Δείτε περισσότερα.

Μετά την έκρηξη των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών τα προηγούμενα χρόνια, οι μεσαίες και πιο… λογικές επιλογές, τουλάχιστον για διττή χρήση, πήραν σειρά. Έτσι, μετά τις BMW, Yamaha και ΚΤΜ, φαίνεται πως και η Kawasaki σκοπεύει να παρουσιάσει μια μεσαία on-off «σκληροτράχηλου» χαρακτήρα με δικύλινδρο μοτέρ σε σειρά.

Στην είδηση αναφέρονται τόσο ευρωπαϊκές πηγές, όσο και αμερικάνικες, προσθέτοντας βαρύτητα στην υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο θα φέρει την ονομασία KLX ή KLR, στα πρότυπα της ονοματοδοσίας ανάλογων μοτοσυκλετών από την Kawasaki. Μην ξεχνάμε και το αειθαλές KLR 650, που έμεινε στην αγορά σχεδόν 30 χρόνια. Ωστόσο η νέα μοτοσυκλέτα δεν αποκλείεται, σύμφωνα με Γερμανούς δημοσιογράφους, να είναι πλέον στα 700 κυβικά: Ένα βήμα λογικό, προκειμένου το μοντέλο να αντιστοιχεί καλύτερα στα δεδομένα της κατηγορίας του.

Σε περίπτωση που… δεν το καταλάβατε ήδη, ο κινητήρας που αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στην μοτοσυκλέτα, είναι ο πασίγνωστος δικύλινδρος των Versys/Z650. Ο κινητήρας αναμένεται να φτάσει τα 700 κυβικά, με κατάλληλο υπερκυβισμό και έτσι πιθανόν θα ξεπεράσει και τους 68 ίππους, που αποδίδει στην παρούσα μορφή του.

Από εκεί και πέρα, βάσει των τάσεων της κατηγορίας, η υποθετική νέα KLX/KLR700 θα εξοπλιστεί με εμπρός τροχό 21 ιντσών και πίσω 18 ιντσών, στα πρότυπα μιας «καθαρής» off-road κατασκευής. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι πλαίσιο και αναρτήσεις θα χρησιμοποιηθούν: Θα βασιστεί η νέα μοτοσυκλέτα στο υπάρχον Versys 650 ή είναι ευκαιρία για την δημιουργία ενός νέου πλαισίου και των ανάλογων περιφερειακών που θα το εξοπλίσουν;   

Η φωτογραφία παραπάνω, προέρχεται από το γερμανικό περιοδικό Motorrad και δίνει μια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να είναι το μοντέλο. Πως σας φαίνεται; Εμάς μας αρέσει πολύ!