• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια της Kawasaki που παρουσιάζουν το εναλλακτικό σύστημα μπροστινού.

Τα σχέδια της Kawasaki που παρουσιάζουν το εναλλακτικό σύστημα μπροστινού.

Τα σχέδια της Kawasaki που παρουσιάζουν το εναλλακτικό σύστημα μπροστινού.

Kawasaki: Αναπτύσσει την δική της...«Bimota Tesi»!

 

Σχέδια μιας ριζοσπαστικής, για τα δεδομένα της Kawasaki, μοτοσυκλέτας, έκαναν την εμφάνιση τους στα διεθνή μέσα. Τι ετοιμάζει το Akashi;

KAWASAKI: Nέο ΖΗ2! Αν δεν το οδηγήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις

Είναι φυσιολογικό ότι σε συμφωνίες όπως αυτή της Kawasaki με την Bimota, υπάρχει πάντα αμοιβαία ανταλλαγή τεχνογνωσίας και απόψεων. Στην προκειμένη περίπτωση, το βρετανικό μέσο BikeSocial ανακάλυψε σχέδια που κατοχύρωσε η Kawasaki, στα οποία αποκαλύπτεται μια υπό ανάπτυξη νέα μοτοσυκλέτα, με hub steering.

Για όσους δεν γνωρίζουν, το Hub-Steering είναι το σύστημα που χρησιμοποιεί και η μοναδική Bimota Tesi, το οποίο προτείνει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση μπροστινού αυξάνοντας κατά πολύ την πρόσφυση σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα, ειδικά υπό φρενάρισμα. Φυσικά αυτό έχει και τα αποτελέσματα της άλλης πλευράς, όπως αυξημένο κόστος και αίσθηση οδήγησης που «ξενίζει» που έχουν δράσει ως ανασταλτικοί παράγοντες για την διάδοση τους.   

Το σύστημα της Kawasaki μοιάζει σαν σύλληψη με αυτό της Bimota και του Tesi, ωστόσο επί μέρους διακρίνονται διαφορές. Στο μπροστινό σύστημα βλέπουμε την χρήση ενός «ψαλιδιού» για την τοποθέτηση του τροχού, το οποίο συνδέεται με την μοτοσυκλέτα μέσω 4 βραχιόνων, σε ένα σύστημα «πολλαπλών συνδέσμων», ας πούμε. Το τιμόνι συνδέεται με τον εμπρός τροχό με ένα σχεδόν κατακόρυφο μέλος προκειμένου να επιτρέπει την αλλαγή κατεύθυνσης, ενώ το εμπρός αμορτισέρ βρίσκεται κάτω από τον «λαιμό» του τιμονιού, οριζόντια και εγκάρσια τοποθετημένο.

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί, κατά τα φαινόμενα, με στόχο να μπορεί να προσαρμοστεί σε διάφορα μοντέλα με μικρές αλλαγές μόνο –στην προκειμένη περίπτωση, το πλαίσιο της «μοτοσυκλέτας» που διακρίνεται θυμίζει αυτό των H2. Το σύστημα μάλιστα είναι αρκετά πιο απλό σε σχέση με αυτό της Tesi, αφήνοντας μια πιθανότητα ότι θα δει μια ευρύτερη εφαρμογή στο μέλλον.

Τα «μεγάλα νέα» γύρω από την πατέντα αυτή, όμως, είναι τα εξής: Η Kawasaki, στην περιγραφή του συστήματος, αφήνει να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να συνδυαστεί με ηλεκτρομηχανικό έλεγχο του τιμονιού! Μιλάμε για μία «steer-by-wire» λύση που θα εξαφανίσει την πιο σημαντική μηχανική σύνδεση αναβάτη και μοτοσυκλέτας; Μόνο ο χρόνος θα δείξει.