• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα. Οι κάμερες φέρουν τον αριθμό 60.

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα. Οι κάμερες φέρουν τον αριθμό 60.

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα. Οι κάμερες φέρουν τον αριθμό 60.

Τα σχέδια της Kawasaki για το σύστημα. Οι κάμερες φέρουν τον αριθμό 60.

Kawasaki: Αναπτύσσει cruise control με κάμερες

 

Σχέδια από πατέντες που κατατέθηκαν φανερώνουν τα πλάνα της Kawasaki για τις επόμενες μοτοσυκλέτες της . Ποια τεχνολογία θα χρησιμοποιήσει;

Το adaptive cruise control, μια τεχνολογία που έρχεται κατευθείαν από τα αυτοκίνητα, θα γίνει πραγματικότητα και στις μοτοσυκλέτες: Τουλάχιστον 3 κατασκευαστές έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους. KTM και Ducati μιλούν για την χρήση ραντάρ, ενώ η Honda είχε επιδείξει σχέδια με στερεοσκοπικές κάμερες. Την δεύτερη λύση φαίνεται ότι ακολουθεί και η Kawasaki, η οποία κατέθεσε κι άλλα σχέδια για πατέντες.

Πιο συγκεκριμένα, στα σχέδια εμφανίζονται οι μορφές των H2 SX και Ninja 650, με τις λεπτομέρειες να εστιάζουν εκατέρωθεν των μοντέλων, στα πλευρικά fairing. Οι στερεοσκοπικές κάμερες «κοιτούν» το δρόμο και το περιβάλλον, με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν τα ανθρώπινα μάτια και επιτρέποντας λήψη τρισδιάστατης απεικόνισης. Με το κατάλληλο λογισμικό, ο υπολογιστής της μοτοσυκλέτας μπορεί όχι μόνο να προσαρμόζει την ταχύτητα της στις συνθήκες κυκλοφορίας, αλλά και να επεμβαίνει (στα φρένα ή το γκάζι) σε περίπτωση κινδύνου. Έτσι λειτουργούν φυσικά και τα ανάλογα συστήματα στα αυτοκίνητα.



Οι εικόνες της πατέντας δείχνουν πιθανές τοποθετήσεις των καμερών τόσο στα πλευρικά fairing, όσο ακόμα και στις χούφτες της μοτοσυκλέτας, ένα σημείο το οποίο αναμφισβήτητα μπορεί να προσφέρει αρκετά ευρύτερο οπτικό πεδίο. 



Μάλιστα, η χρήση καμερών έχει και ορισμένα πλεονεκτήματα, έναντι του ραντάρ: Σε συνθήκες ημέρας και επαρκούς φωτισμού, διακρίνουν καλύτερα τα διαφορετικά αντικείμενα αλλά και την διάκριση μεταξύ των λωρίδων της εκάστοτε οδού.

Μην ξεχνάμε φυσικά, ότι η Kawasaki έχει ανακοινώσει επισήμως ότι δουλεύει και πάνω σε ένα σύστημα με ραντάρ, σε συνεργασία με την Bosch. Θα μπορούσαν οι μοτοσυκλέτες να εξοπλίζονται και με τα δύο συστήματα ταυτόχρονα; Περιμένουμε περισσότερα.  

(Φωτό: BikeSocial)
 

 
  • Γιαννης

    Καλά όλα αυτά αλλά ας αναπτύξει και έναν καινούργιο μονοκύλινδρο 250-300 ,600 κυβικά .....ας μην ξεχνάνε ότι εκτός από ninja ,φτιάχνανε για δεκάδες χρόνια klr που γυρίζανε Ευρώπες και Αμερικες....

      1

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

2