Πανίσχυρα και άμεσα για scooter τα φρένα του People. Το ABS κάνει πολύ καλή δουλειά και βοηθά στις μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος.

Οι αναρτήσεις τονίζουν τη σπορτίφ συμπεριφορά. Οι ρυθμίσεις τους είναι σφιχτές ώστοσο θα ταλαιπωρήσουν μόνο σε πολύ μεγάλες-κοφτές ανωμαλίες.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα: Στο επίπεδο που πρέπει

Το ατσάλινο πλαίσιο του GTi σχεδιάστηκε με στόχο τη σταθερότητα και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς όταν κινείται με υψηλές ταχύτητες με το scooter της KYMCO. Μπροστά βλέπουμε ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 37 χλστ., ενώ πίσω έχει εφαρμοστεί η κλασική λύση με τα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. 

Ένα scooter που πάει σφεντόνα, όπως, το GTi θέλει και ανάλογα φρένα και η KYMCO έχει φροντίζει τα δέοντα και σε αυτόν τον τομέα. Απλά κοιτάξτε τον εμπρός δίσκο με την δαγκάνα των τριών εμβόλων και θα καταλάβετε τι εννοούμε. Τα μεγάλα νέα είναι η τοποθέτηση του ABS της Bosch, που αφήνει τον αναβάτη να εκμεταλλευτεί περισσότερο την μεγάλη ισχύ των φρένων και πιο σημαντικά με λιγότερο άγχος. Πολύ δυνατά τα φρένα με άμεση απόδοση και καλή αίσθηση στη μανέτα. Τα σκληρά ελαστικά είναι τα μόνα που… «φρενάρει» τις επιδόσεις του συστήματος πέδησης και ένα ζευγάρι πιο μαλακά θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τις δυνατότητές τους.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400