• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα πιο δυνατά 300άρια scooter της αγοράς

 

Πέντε scooter πύραυλοι στα 300 κυβικά, που είναι ικανά να μεταμορφώσουν την αστική σας καθημερινότητα, σε απόλαυση. Scooter που είναι ταχύτατα χωρίς να σας στερούν την άνεση και την χρηστικότητα στην καθημερινότητα σας.

SYM: VF125 - Γιατί το καλό παπί πρέπει να είναι προσιτό!

KYMCO: Agility 300i με κατανάλωση 3,5 lt και 3995



Sym Citycom: 3.995 ευρώ / 3.695 ευρώ μετρητοίς
Απόδοση: 27,5 ίπποι

Το Citycom προσφέρει ένα πακέτο που τα έχει ουσιαστικά όλα: καλή κάλυψη από τον αέρα, μεγάλους χώρους για αναβάτη και συνεπιβάτη, υψηλά επίπεδα άνεσης, καλούς αποθηκευτικούς χώρους και τροχούς 16 ιντσών εμπρός-πίσω. Η εμφάνισή του είναι σοβαρή και διακριτική και θα φανεί σίγουρα ελκυστική σε εκείνους που επιθυμούν να έχουν ανάλογη παρουσία στο δρόμο. Η σέλα είναι ένα από τα δυνατά σημεία του . Είναι μεγάλη σε μήκος και φαρδιά και το αφρώδες που φέρει είναι πολύ και ποιοτικό και για τους δύο επιβαίνοντες. Ένα κράνος κλειστού τύπου θα χωρέσει κάτω από τη σέλα, σχεδόν ανεξάρτητα από το μέγεθός του και περισσεύει χώρος για αδιάβροχο και αρκετά ακόμη αντικείμενα. Με τους σχεδόν 29 ίππους και τα περίπου τρία κιλά ροπής που παράγει δίνει φτερά στο scooter της ταϊβανέζικης εταιρίας. Με δύο άτομα πάνω στη σέλα του, σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες ανέσεις που προσφέρει, ανάγεται σε ιδανικό όχημα εξόρμησης για το τέλος της εβδομάδας. Στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθείτε με απόλυτη χαλαρότητα, ενώ μέσα στην πόλη θα κάνετε ...πλάκα σε scooter και μικρές μοτοσικλέτες που δεν πήγαινε καν ο νους σας πριν. Με τον F4 στα σωθικά του, το Citycom  μπορεί να διατηρεί υψηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες ανέσεις που προσφέρει, το ανάγει σε ιδανικό όχημα εξόρμησης για το τέλος της εβδομάδας. Στο κέντρο της πόλης, το σωστά ζυγισμένο πλαίσιο βοηθά τα μέγιστα τους ελιγμούς και οι μαλακές αναρτήσεις φροντίζουν για την άνεση του αναβάτη.



Sym Cruisym: 4.895 ευρώ / 4.595 ευρώ μετρητοίς
Απόδοση: 27,5 ίπποι

Το Cruisym είναι μοντέρνο και απολαυστικό σε όλους τους τομείς και θα καταφέρει να καλύψει τις ανάγκες για μετακίνηση, ανεξάρτητα από το πεδίο χρήσης, με το δικό του ξεχωριστό τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα με αρκετές σπορ πινελιές και διαμορφώνει μια μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Απόλυτα συμπαγές σύνολο το οποίο διακρίνεται για την άψογη συναρμογή όλων των πλαστικών μερών του και την ποιοτική βαφή του. Η σέλα του είναι ευρύχωρη και το πίσω τμήμα θα βολέψει άψογα τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη. Η καρδία του CruiSym, είναι ένας μονοκύλινδρoς, υγρόψυκτος, κινητήρας, που αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750σαλ και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750σαλ. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες, ενώ η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο παρά το μεγάλο μέγεθος του. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες. Η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο, παρά το συνολικό βάρος των 196 κιλών. Ο κινητήρας δεν μεταφέρει κραδασμούς στον αναβάτη, ενώ διαθέτει εξαιρετική απόκριση, καθώς σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού ακούει  άμεσα. Το νέο GT Scooter θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, καθώς η ροπή είναι αρκετή για προσπεράσεις. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι απόλυτα σταθερό μέχρι την τελική του ταχύτητα των 145+ χιλιομέτρων/ώρα. 



Kymco K-XCT: 4.935 ευρώ / 4.685 ευρώ μετρητοίς
Απόδοση: 28 ίπποι

Το K-XCT διακρίνεται για την ευελιξία του, που κάνει τους ελιγμούς παιχνίδι, το άριστο ζύγισμά του, που συνεισφέρει τα μάλα στον σπορ χαρακτήρα του, τον υπερδραστήριο κινητήρα του, με την άμεση απόκριση και τις απολαυστικές ρεπρίζ. Δεν περνάει απαρατήρητο χάρη στην πολύ σπορ σχεδίαση και την καλοσχεδιασμένη σιλουέτα του, που είναι compact διαστάσεων, γεμάτη αιχμηρές γωνίες. Διαθέτει premium χαρακτηριστικά με πλαστικά κορυφαίας συναρμογής και συναρμολόγησης. Ο αναβάτης θα βολευτεί επάνω στη σέλα, η οποία έχει αρκετό αφρώδες υλικό και κάνει ευχάριστη τη διαμονή του, για αρκετό διάστημα πάνω της. Ο χώρος κάτω από αυτήν, έχει χωρητικότητα 41 λίτρων και χωράει ένα full face κράνος, καθώς και κάποια μικροαντικείμενα. Στα σωθικά του K-XCT, βρίσκεται ο γνωστός μονοκύλινδρος υδρόψυκτος G5. Η απόδοση του κινητήρα είναι 28 ίπποι στις 7.750σαλ. με ροπή 2,96 kgm στις 6.500σαλ. Μόλις βολευτείς και διανύσεις τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι το άριστο ζύγισμα του πλαισίου, που επιτρέπει στο scooter της Kymco να ξεγλιστράει σαν χέλι ανάμεσα στα αυτοκίνητα, διατηρώντας επάξια τον τίτλο του εξολοθρευτή της κίνησης στο αστικό κομφούζιο. Πανεύκολοι ελιγμοί και σταθερότατες αλλαγές κατευθύνσεων, που δίνουν το απαιτούμενο αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη, να πιέσει και παραπάνω αν το επιθυμεί, αφού η σπορ συμπεριφορά του K-XCT δεν θα τον απογοητεύσει. Ο εκπληκτικός κινητήρας με την τρομερή απόκριση και τον άμεσο ψεκασμό, προσφέρει απολαυστικές επιταχύνσεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Η τελική ταχύτητα των 158 χιλιομέτρων, θα σας επιτρέψει να κινηθείτε με άνεση στον αυτοκινητόδρομο και να προσπεράσετε με ασφάλεια.



Kawasaki J300: 5.695 ευρώ
Απόδοση: 28 ίπποι

Παρά το γεγονός ότι ακολουθεί τη sport φιλοσοφία της Kawasaki, το J300 προσφέρει όλα όσα απαιτεί ο λάτρης της κατηγορίας: άνεση, πρακτικότητα και χώρους. Πρόκειται για ένα scooter που προσφέρει όλα τα βασικά, συν μια sport φιλοσοφία που το κάνει να ξεχωρίζει. Η Kawasaki φρόντισε να σχεδιάσει ένα scooter στα πρότυπα της σειράς των Ninja. Το J300, άλλωστε, διαθέτει sport γονίδια και η αισθητική του τα φέρνει πρώτη-πρώτη στο προσκήνιο. Το J διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους σέλα δύο επιπέδων, η οποία θα βολέψει περισσότερο τον συνεπιβάτη. Ο χώρος για τον αναβάτη είναι ικανοποιητικός και η θέση οδήγησης είναι όρθια, με τη στήριξη μέσης να τον ξεκουράζει. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και άλλα πράγματα. Ο μονοκύλινδρος και τετραβάλβιδος κινητήρας των 299κ.εκ. αποδίδει 28 ίππους στις 7.000σαλ. και 2,9 kgm στις 6.250σαλ., γεγονός που τον κατατάσσει ανάμεσα στους τρεις ισχυρότερους της κατηγορίας. Οι δυνατότητές του γίνονται εμφανείς από τις χαμηλές ήδη στροφές λειτουργίας, αλλά φτάνουν στο απόγειό τους ψηλά, εκεί που χαρίζουν τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 155 χλμ./ώρα. Ο χαρακτήρας του είναι πρωτίστως sport και αυτό δεν εξαντλείται στο σχεδιασμό του, αλλά γίνεται εξίσου εμφανές στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το scooter μπορεί να κινηθεί με φρενήρεις ρυθμούς, ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, χάρη στα τεράστια επίπεδα σταθερότητάς του. 



Kymco People Gti: 4.260 ευρώ / 4.060 μετρητοίς
Απόδοση: 28,8 ίπποι 

Η πολύ καλή και προοδευτική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες αλλά και οι εξαιρετικές επιδόσεις του G5 κινητήρα, μοιάζουν να μην έχουν αντίπαλο σε αυτά τα κυβικά. Πέρα από την αιχμηρή αισθητική, λεπτομέρειες που κρατούν το scooter της KYMCO απόλυτα επίκαιρο είναι τα LED, που έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο στα φλας όσο και στα φώτα θέσης. Το People κυμαίνεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα ποιότητας. Όλα τα πλαστικά ταιριάζουν άψογα μεταξύ τους, οι τριγμοί απουσιάζουν, ενώ η βαφή πείθει για την αντοχή της στο χρόνο. Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη για οδηγό και συνεπιβάτη. Ο χώρος κάτω από αυτήν είναι πολύ περιορισμένος, αφού δεν μπορεί να δεχτεί κράνος, αλλά ένα αδιάβροχο και μερικά μικροαντικείμενα ακόμη. Ο G5 με την τετραβάλβιδη κεφαλή παραμένει ένας από τους ισχυρότερους 300ρηδες στα χαρτιά, με 28,8 ίππους στις 7.500σαλ και 3,1 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.250σαλ. Η συνεργασία του με τη μετάδοση είναι άψογη με τη δύναμη να κατεβαίνει άμεσα στο δρόμο, χωρίς να τρομάζει και την επιτάχυνση να είναι διαρκής και απολαυστική μέχρι και τα 150 χλμ./ώρα στο κοντέρ με την τελική να ξεπερνά τα 160. Είναι πραγματικά εθιστικός ο τρόπος που επιταχύνει το People GΤi 300 και κινείται με καταιγιστικό ρυθμό για τον κυβισμό και την κατηγορία του. Πέρα από τις επιδόσεις, τα καταφέρνει εξαιρετικά και στους ελιγμούς που πραγματοποιούνται με χάρη και ακρίβεια λόγω του καλοζυγισμένου πλαισίου που εξαφανίζει το βάρος του scooter αλλά και της υποδειγματικής μετάδοσης.