• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο πλαίσιο διπλής δοκού φαίνεται κάτω από τα φέρινγκ της KTM RC16.

KTM: Δοκιμάζει νέο πλαίσιο στα MotoGP

 

Την «πεπατημένη» του πλαισίου διπλής δοκού αποφάσισε να δοκιμάσει η KTM στο Jerez, μεν τον Pol Espargaro να μιλά για αυτή την κατεύθυνση της ομάδας του. Δείτε περισσότερα.

Η KTM είναι ακόμα η μόνη μάρκα στα MotoGP, που χρησιμοποιεί το ατσάλι ως υλικό για τα πλαίσια-χωροδικτύωμα της αγωνιστικής RC16. Όλες οι άλλες εταιρείες, χρησιμοποιούν αλουμινένιο πλαίσιο διπλής δοκού, μια διάταξη που είναι το στάνταρ εδώ και δεκαετίες και μάλιστα κατάφερε να κερδίσει, ακόμα και την σκληροπυρηνική Ducati. Ωστόσο, η KTM  δοκίμασε και κάτι άλλο στη Jerez: Πιο συγκεκριμένα, η RC16 εθεάθη και με πλαίσιο διπλής δοκού (και όχι χωροδικτύωμα). Τι συμβαίνει λοιπόν; Ο Pol Espargaro μίλησε για τα τεκταινόμενα.

Ο Ισπανός, ο οποίος έχει φέρει αξιόλογα αποτελέσματα με την RC16, είπε: «Το νέο πλαίσιο μπορεί να μην είναι η μεγαλύτερη βελτίωση, αλλα είναι ήδη ένα βήμα καλύτερο από το παλιό. Αυτή είναι η αρχή για τα πλαίσια διπλής δοκού. Σίγουρα δεν θα είναι το τελευταίο. Πρέπει να μελετήσουμε τι είναι καλύτερο και τι όχι και να το βελτιώσουμε. Έχουμε πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους γιατί τα σωληνωτού τύπου πλαίσια μας κατασκευάζονται πολύ γρηγορότερα. Αυτό μας βοηθάει».

Τι δήλωσε λοιπόν ο Espargaro για την συμπεριφορά της νέας του μοτοσυκλέτας; «Έχει πολλά θετικά και κάποια αρνητικά σημεία, όπως η είσοδος στην στροφή. Για αυτό είχα πτώση και αυτό είναι φυσιολογικό όταν η μοτοσυκλέτα είναι νέα. Πρέπει να δουλέψεις στις ρυθμίσεις. Δοκιμάσαμε και το νέο fairing… αν και το κατέστρεψα στην πτώση! Πήραμε όμως καλές πληροφορίες»

Θα μας πείτε, γιατί να εγκαταλείψει (πιθανόν) και η KTM ένα μοναδικό για τους ίδιους πλαίσιο,  προκειμένου να μεταβεί σε διάταξη διπλής δοκού όπως όλοι; Είναι απλό: Στον άκρως ανταγωνιστικό χώρο των αγώνων, όσο λιγότερες «άγνωστες» μεταβλητές έχει να αντιμετωπίσει μια ομάδα, τόσο το καλύτερο. Αυτό είναι και ο λόγος που και η Ducati άφησε πίσω τις extreme λύσεις της για ένα πλαίσιο διπλής δοκού, όπως επίσης και ο λόγος που σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με φρένα Brembo και αναρτήσεις Ohlins.
 

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ