Η στιγμή της παρουσίασης του νέου KTM 1290 Super Adventure πλησιάζει όλο και περισσότερο...

KTM 1290 Super Adventure 2021: Διέρρευσαν χαρακτηριστικά

Ολοένα και πιο κοντά φτάνουμε στην επίσημη παρουσίαση του νέου KTM Super Adventure για το 2021 και περισσότερες πληροφορίες διαρρέουν για το μοντέλο. Δείτε τι μαθαίνουμε τώρα…

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Το 2020 κοντεύει να τελειώσει και το KTM 1290 Super Adventure 2021 μένει ακόμα κρυμμένο επιμελώς από την εταιρεία. Ίσως όμως… όχι και τόσο επιμελώς, διότι τις προηγούμενες ώρες διέρρευσαν τεχνικές πληροφορίες για το μοντέλο, από την ίδια την KTM, δίνοντας μας έτσι μια εικόνα για το τι περιμένουμε. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέβασε για λίγο τα στοιχεία του νέου Super Adventure σε νέα ειδική ιστοσελίδα, αλλά έσπευσε να τα κατεβάσει, όχι όμως πριν τα κάνουν «τσακωτά»…
 
Οι πληροφορίες έφτασαν γρήγορα στις διεθνείς πηγές και αφορούν την ισχύ, τον εξοπλισμό και κάποιες σημαντικές κατασκευαστικές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, επιβεβαιώνεται και επίσημα η ύπαρξη του νέου τύπου ρεζερβουάρ, που εκτείνεται στα πλάγια της μοτοσυκλέτας και είδαμε πρώτη φορά στο 790 Adventure. Η χωρητικότητα του θα ανέρχεται στα 23 λίτρα και η τάπα του θα έχει ηλεκτρονικό άνοιγμα, ενώ θα προβλέπεται μικρός αποθηκευτικός χώρος με θύρα USB στην επιφάνεια του (πιθανότατα στην κορυφή του, για τοποθέτηση κινητού τηλεφώνου).
 
Ο κινητήρας συμμορφώνεται φυσικά με τις προδιαγραφές Euro5, παραμένοντας στους 160 ίππους μέγιστης ισχύος, ενώ θα ψύχεται από δύο ψυγεία εκατέρωθεν τοποθετημένα, αντί για ένα κεντρικό. Το μοντέλο θα φέρει επίσης νέο φιλτροκούτι και κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl. To νέο πλαίσιο τοποθετεί τον κινητήρα ελαφρώς στραμμένο προς τα εμπρός (κατά 2 μοίρες συγκεκριμένα) για μεγαλύτερη πρόσφυση του μπροστινού στις έντονες επιταχύνσεις, ενώ ο λαιμός του τιμονιού έχει μετακινηθεί πίσω κατά 15,2 χιλιοστά με το ψαλίδι να μακραίνει κατά 15,2 χιλιοστά.
 
Το μοντέλο θα έρθει σε 2 τουλάχιστον εκδόσεις, S και R. Από αυτές, η πρώτη θα έχει πιο «sport touring» προσανατολισμό με χυτούς τροχούς αλουμινίου, ενώ θα εξοπλιστεί επίσης με σύστημα ραντάρ και adaptive cruise control στον βασικό εξοπλισμό. Η πιο «χωμάτινη» έκδοση R θα εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς της Alpina, με στεγανοποιημένες ακτίνες. Μια μεγαλύτερη οθόνη TFT θα εξοπλίσει επίσης τα μοντέλα, μεγέθους 7 ιντσών αντί 6,5.
 
Μένει μόνο να δούμε πότε θα αποκαλυφθεί και επίσημα, το μοντέλο.  Όπως όλα δείχνουν, το περιμένουμε τις επόμενες ημέρες... 


(Φωτό: RideApart)