Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Η Italjet Roadster 400 αποτελεί ίσως το πιο τολμηρό σκούτερ που έκανε πρεμιέρα φέτος, συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας να αψηφά τους κανόνες.
Ρετρο-φουτουριστική εμφάνιση και τολμηρή ταυτότητα από την Italjet.
Κινητήρας 394cc με 41,5 ίππους και CVT μετάδοση.
DLAS μπροστινό σύστημα με διπλά δισκόφρενα εμπρός.
Στα 151 κιλά γεμάτο, με traction control και full LED φωτιστικά σώματα.
Ρετρο-φουτουριστική εμφάνιση και τολμηρή ταυτότητα από την Italjet
Η Italjet Roadster 400 αποτελεί ίσως το πιο τολμηρό σκούτερ που έκανε πρεμιέρα φέτος, συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας να αψηφά τους κανόνες. Η εμφάνισή του είναι ένα εκρηκτικό μείγμα retro-futuristic αισθητικής, με επιρροές από vintage ιταλική σχεδίαση, κόμικς επιστημονικής φαντασίας και μια έντονη steampunk διάθεση. Η Italjet δεν προσπαθεί να φτιάξει ένα “όμορφο” ή “συμβατικό” σκούτερ, αλλά ένα αντικείμενο τέχνης πάνω σε τροχούς. Το Roadster δείχνει να αγκαλιάζει την ιδιαιτερότητα, να την υπερασπίζεται και τελικά να τη μετατρέπει σε όλον του τον χαρακτήρα. Είναι ένα μοντέλο που τραβά το βλέμμα από μακριά και ξεχωρίζει αμέσως για την προσωπικότητα που αποπνέει.
Κινητήρας 394cc με 41,5 ίππους και CVT μετάδοση

Κάτω από την avant-garde εμφάνιση βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος 394cc κινητήρας που αποδίδει 41,5 ίππους και 4,20 kgm ροπής, τοποθετώντας το Roadster 400 σε άμεση σύγκριση με τα κορυφαία 400άρια της αγοράς. Η λειτουργία γίνεται μέσω CVT και ξηρού φυγοκεντρικού συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας την απλότητα που περιμένει κάθε αναβάτης από ένα σκούτερ υψηλών κυβικών. Η ισχύς επαρκεί για καθημερινές διαδρομές, μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων και σύντομα κομμάτια αυτοκινητοδρόμου, διατηρώντας το μοντέλο πρακτικό παρά τον εκκεντρικό του χαρακτήρα. Η Italjet παραμένει πιστή στη λογική “performance meets design”, προσφέροντας δυνατό κινητήριο σύνολο χωρίς να θυσιάζει την αισθητική.
DLAS μπροστινό σύστημα με διπλά δισκόφρενα εμπρός

ο πιο εντυπωσιακό τεχνικό στοιχείο είναι το πατενταρισμένο μπροστινό σύστημα DLAS, ένα διπλό αρθρωτό μηχανισμό που διαχωρίζει τη διεύθυνση από την ανάρτηση, διατηρώντας σταθερή γωνία τιμονιού όσο το σύστημα απορροφά ανωμαλίες. Πρόκειται για μια λύση που θυμίζει σχεδιαστικές σχολές πειραματικής μηχανολογίας και δίνει στο Roadster πιο ακριβή συμπεριφορά χωρίς να χάνει τη χαρακτηριστική “τρέλα” της Italjet.

Το πλαίσιο αποτελείται από σωληνωτό ατσάλινο trellis σκελετό, ενώ οι ακτινωτές ζάντες των 13 ιντσών φιλοξενούν μπροστινό ελαστικό 120 mm και πίσω 150 mm. Η ανάρτηση προσφέρει διαδρομή 90 mm εμπρός και 120 mm πίσω, ενώ το σύστημα φρένων διαθέτει διπλούς δίσκους 280 mm με ABS μπροστά και δίσκο 260 mm πίσω, εξασφαλίζοντας δυνατό φρενάρισμα για την κατηγορία. Η TFT οθόνη και ο σύγχρονος εξοπλισμός ολοκληρώνουν μια premium εικόνα.
Στα 151 κιλά γεμάτο, με traction control και full LED φωτιστικά σώματα
Με βάρος 151 κιλά γεμάτο, ύψος σέλας 790 mm και μεταξόνιο 1540 mm, το Italjet Roadster 400 δείχνει σταθερό, άνετο και έτοιμο για πιο touring χρήση από ό,τι υποδηλώνει η εμφάνισή του. Το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων προσφέρει ικανοποιητική αυτονομία, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει traction control, full LED φωτιστικά σώματα και προεγκατάσταση για θερμαινόμενα γκριπ και αντικλεπτικό σύστημα. Η Italjet δεν στοχεύει στις μαζικές πωλήσεις – ποτέ δεν το έκανε. Το Roadster 400, όπως και το Dragster πριν από αυτό, έρχεται για να υπηρετήσει μια niche φιλοσοφία: το σκούτερ ως statement και όχι ως απλό εργαλείο μετακίνησης. Είναι δημιουργικό, τολμηρό, χαοτικό και απόλυτα αναγνωρίσιμο, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι στη σχεδιαστική γλώσσα της Italjet, το cool δεν χρειάζεται να υπακούει σε κανέναν κανόνα.


