Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
  • Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
  • Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Το πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς είναι κατασκευασμένο από πρεσαριστό ατσάλι και φιλοξενεί το ρεζερβουάρ των 3,8 λίτρων στο εσωτερικό του με την τάπα να βρίσκεται κάτω από τη σέλα. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 31 χιλιοστών και διπλά αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα συναντάμε δίσκο 220 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 190 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το ABS είναι μονοκάναλο, δηλαδή επενεργεί μόνο στον εμπρός τροχό και συνεργάζεται με μονάδα μέτρησης της αδράνειας (IMU) για τον περιορισμό της ανύψωσης του πίσω τροχού σε έντονο φρενάρισμα. Οι αλουμινένιοι τροχοί του Dax είναι 12 ιντσών με ελαστικά της IRC διαστάσεων 120/70-12 και 130/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Honda ST125 Dax – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!