• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια της Honda για τα στοιχεία ενεργής αεοδυναμικής στις μελλοντικές μοτοσυκλέτες.

Τα σχέδια της Honda για τα στοιχεία ενεργής αεοδυναμικής στις μελλοντικές μοτοσυκλέτες.

Τα σχέδια της Honda για τα στοιχεία ενεργής αεοδυναμικής στις μελλοντικές μοτοσυκλέτες.

Τα σχέδια της Honda για τα στοιχεία ενεργής αεοδυναμικής στις μελλοντικές μοτοσυκλέτες.

Honda: Ο πόλεμος της αεροδυναμικής μαίνεται

 

Δεν κρύβει πλέον τα όπλα της η Honda, αφού περισσότερα σχέδια για εφαρμογές ενεργής αεροδυναμικής σε μοτοσυκλέτες της, έκαναν εμφάνιση. Δείτε περισσότερα.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

HONDA: Νέο SH 150 μάθε περισσότερα

Λίγο πριν την αποκάλυψη του Honda CBR1000RR-R του 2020, ήμασταν βέβαιοι ότι το νέο μοντέλο θα φέρει στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής που θα έφερναν επανάστηαση στην κατηγορία. Αντί αυτού όμως, η εταιρεία αποφάσισε να κινηθεί συμβατικά παρουσιάζοντας απλά πτερύγια στο fairing του μοντέλου. Ωστόσο η δουλειά που γίνεται στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, δεν έχει σταματήσει επ ουδενί, όπως δείχνουν νέες πατέντες που κατοχυρώθηκαν.

Τα σχέδια δημοσίευσε πριν λίγες ώρες, το βρετανικό περιοδικό BikeSocial. Σε αυτά, φαίνεται ότι η Honda έχει 3 διαφορετικές προτάσεις ενεργής αεροδυναμικής, έτοιμες να δοκιμαστούν και να μπουν ίσως σε παραγωγή, με κάποια άλλη έκδοση της νέας Fireblade. Από αυτές η μία πρόταση εστιάζει σε χρήση βοηθημάτων στο fairing, ενώ οι άλλες δύο επικεντρώνονται στο μούτρο.

Πιο συγκεκριμένα, η Honda κατοχύρωσε σύστημα με αναδιπλούμενα πτερύγια στα πλαϊνά φέρινγκ της μοτοσυκλέτας, τα οποία θα «ανοίγουν» και θα «κλείνουν» κατά βούληση του αναβάτη ή/και αυτόματα. Με αυτό τον τρόπο, θα προσαρμόζεται η κάθετη δύναμη, που θα ασκείται στην μοτοσυκλέτα. (τμήματα 80b)



Οι δύο πιο ανορθόδοξες λύσεις του εμπρός μέρους έχουν να κάνουν με το μούτρο της μοτοσυκλέτας και τον ρόλο του ως αεροδυναμικό βοήθημα. Η Honda κατανοεί ότι το μούτρο παράγει ούτως ή άλλως αρκετή κάθετη δύναμη και επιδεικνύει δύο διαφορετικές ιδέες προκειμένου να μπορεί να την… μειώσει, αν χρειάζεται! Η πρώτη εξ αυτών, χρησιμοποιεί ένα κινούμενο τμήμα στο εμπρός μέρος του μούτρου, που αλλάζει την γωνία προσβολής του με τον αέρα. (τμήμα 71)





Η δεύτερη, χρησιμοποιεί 3 ηλεκτρικά μοτέρ-δονητές, οι οποίοι θα δονούν το μούτρο… διαταράσσοντας την ροή αέρα πάνω του και μειώνοντας την αεροδυναμική. Μάλιστα. (71b)




Όπως γίνεται φανερό λοιπόν, η μάχη στην αεροδυναμική των κορυφαίων μοτοσυκλετών του πλανήτη μαίνεται και, προς το παρόν, η Honda δείχνει να έχει ένα θεωρητικό προβάδισμα. Που θα φτάσει όμως, όλος αυτός ο τεχνολογικός πληθωρισμός;