2026 Honda CB1000GT: Το νέο sport-touring της Honda αποκαλύφθηκε!

Η Honda CB1000GT 2026 αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του CB1000 Hornet, φέρνοντας ένα νέο πρόσωπο στην κατηγορία των sport-touring μοτοσυκλετών.
Από το Hornet στο GT: Η νέα σπορ-τουριστική ταυτότητα.
Αναρτήσεις μεγαλύτερης διαδρομής , ψηλή ζελατίνα και πιο ενιαίο φέρινγκ.
Κινητήρας 1.000cc με 147,5 ίππους , quickshifter και διπλά φρένα Nissin.
Μεγαλύτερες διαστάσεις, βάσεις για βαλίτσες και αναμονή για την EICMA.
HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα
HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!
Από το Hornet στο GT: Η νέα σπορ-τουριστική ταυτότητα
Η Honda CB1000GT 2026 αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του CB1000 Hornet, φέρνοντας ένα νέο πρόσωπο στην κατηγορία των sport-touring μοτοσυκλετών. Οι πρώτες εικόνες και πληροφορίες προέρχονται από τα επίσημα έγγραφα ομολογκασιόν που κατέθεσε η Honda στην Αυστραλία, αποκαλύπτοντας τη νέα ονομασία και αρκετά τεχνικά στοιχεία. Το μοντέλο διαθέτει μερικό φέρινγκ που αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ και εκτείνεται προς τα εμπρός, αφήνοντας όμως τον τετρακύλινδρο κινητήρα και τις τέσσερις χρωμιωμένες σωλήνες εξαγωγής πλήρως ορατές. Με πιο επιβλητική παρουσία και σπορ αναλογίες, το CB1000GT ετοιμάζεται να συνδυάσει ταξιδιωτικό χαρακτήρα και δυναμική εμφάνιση με τον γνώριμο, στιβαρό σκελετό της οικογένειας Hornet.
Αναρτήσεις μεγαλύτερης διαδρομής , ψηλή ζελατίνα και πιο ενιαίο φέρινγκ
Η Honda εφοδιάζει το CB1000GT με αναρτήσεις μεγαλύτερης διαδρομής, ψηλή ζελατίνα και χούφτες, προσαρμόζοντας το μοντέλο για άνετα και μακρινά ταξίδια. Η πιο φαρδιά και παχιά σέλα εξασφαλίζει ξεκούραση σε οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ οι χειρολαβές στο πίσω μέρος και το κεντρικό σταντ αυξάνουν την πρακτικότητα. Τα μαρσπιέ έχουν μετατοπιστεί σε πιο εργονομικές θέσεις: πιο μπροστά για τον οδηγό και πιο χαμηλά για τον συνεπιβάτη, προσφέροντας πιο φυσική στάση σώματος. Το φωτιστικό σώμα διατηρεί το γνώριμο σχέδιο του CB1000, αλλά με πιο ενιαίο φέρινγκ, που ενσωματώνει καλύτερα τη μάσκα και τα πλαϊνά πάνελ, προσδίδοντας στο GT πιο ώριμη και τουριστική αισθητική.
Κινητήρας 1.000cc με 147,5 ίππους , quickshifter και διπλά φρένα Nissin
Στην καρδιά της νέας CB1000GT βρίσκεται ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1.000 κυβικών, με απόδοση 147,5 ίππων στις 11.000 σ.α.λ., δηλαδή λίγο χαμηλότερη από τους 155 ίππους του CB1000 Hornet SP, αλλά ταυτόσημη με την non-SP έκδοση. Παρά τη μικρή διαφορά στην ισχύ, η ρύθμιση του κινητήρα αναμένεται να προσφέρει πιο γεμάτη απόδοση στις μεσαίες στροφές, ιδανική για ταξίδι. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει quickshifter και πιο ανασηκωμένο τιμόνι, στοιχεία που ενισχύουν τον sport-touring χαρακτήρα της, ενώ εμπρός χρησιμοποιεί τα γνωστά διπλά φρένα Nissin τεσσάρων εμβόλων, και πίσω μονοπίστονη δαγκάνα Nissin. Το μεταξόνιο φτάνει τα 57,7 ίντσες, δηλαδή κατά 0,4 ίντσες μεγαλύτερο από το Hornet, βελτιώνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Μεγαλύτερες διαστάσεις, βάσεις για βαλίτσες και αναμονή για την EICMA
Η Honda CB1000GT είναι πιο φαρδιά, με πλάτος 36,6 ιντσών έναντι των 31,1 του Hornet, κάτι που οφείλεται στο νέο φέρινγκ και τους χειροφυλακτήρες. Η αύξηση του εξοπλισμού έχει ανεβάσει το πιστοποιημένο βάρος κατά περίπου 13,5 κιλά, φέρνοντας το συνολικό βάρος με υγρά λίγο κάτω από τα 227 κιλά. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει σημεία στήριξης για πλαϊνές βαλίτσες, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα τον ταξιδιωτικό της προσανατολισμό, αν και το σετ αποσκευών ενδέχεται να προσφέρεται προαιρετικά ανά αγορά. Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες στην EICMA, όπου θα μάθουμε και αν η νέα CB1000GT θα φτάσει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Με βάση όσα γνωρίζουμε, πρόκειται για ένα μοντέλο που φιλοδοξεί να ενώσει δύο κόσμους – την αιχμηρή απόδοση του Hornet με την άνεση και πρακτικότητα ενός sport-tourer.