LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025: Όλες οι πιθανές μοτοσυκλέτες που μπορεί να δούμε φέτος

(06/10/2025)
Όλες οι φήμες και τα πιθανά μοντέλα που θα δούμε στην EICMA 2025

Όλες οι φήμες και τα πιθανά μοντέλα που θα δούμε στην EICMA 2025

Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές – Kawasaki, KTM και οι επιστροφές.
Η ιταλική αντεπίθεση – Ducati, MV Agusta, Benelli και Moto Guzzi.
Η βρετανική σχολή ανανεώνεται – Triumph και Royal Enfield.
Η νέα γενιά των BMW και Honda στοχεύει στο μεσαίο κυβισμό.

mototriti Team

Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές – Kawasaki, KTM και οι επιστροφές

Η EICMA 2025 αναμένεται να είναι η πιο δυνατή έκθεση της τελευταίας δεκαετίας. Μετά την περσινή αναγέννηση των εργοστασίων, οι κατασκευαστές ετοιμάζουν καταιγισμό νέων μοντέλων, από μικρού κυβισμού προτάσεις μέχρι hyperbikes. Η Kawasaki ηγείται του ενδιαφέροντος, με την ολοκαίνουργια Z1100 να αποτελεί τον διάδοχο της Z1000. Διατηρεί την επιθετική σχεδίαση Sugomi, αλλά αποκτά τετρακύλινδρο κινητήρα 1.099 κ.εκ., 136 ίππους και 113 Nm ροπής. Τα ηλεκτρονικά της είναι κορυφαία: ride-by-wire, cruise control, quickshifter και IMU 6 αξόνων με KTRC, KCMF και KIBS. Δίπλα της, η Z1100 RS αναμένεται να συνδυάσει ρετρό αισθητική δεκαετίας 80 με σύγχρονη τεχνολογία, ενώ η KLE 500 κάνει εντυπωσιακό comeback. Ο δικύλινδρος 451 κ.εκ. από τη Ninja 500 αποδίδει 45 ίππους και 42,6 Nm, ενώ οι τροχοί 21/18 ιντσών δείχνουν σαφή προσανατολισμό στο adventure. Η KTM από την πλευρά της φέρνει δύο μεγάλα όπλα: το 990 Adventure και το 990 SMT. Και τα δύο βασίζονται στον νέο δικύλινδρο LC8c 947 κ.εκ., που τοποθετείται ανάμεσα στις 890 και 1290, γεμίζοντας το κενό της γκάμας. Το Adventure θα είναι συμπαγές και δυναμικό, με 21άρη εμπρός τροχό και αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, ενώ το SMT στοχεύει στον δρόμο, με 17άρες ζάντες, sport ελαστικά και όρθια θέση οδήγησης, αναβιώνοντας το πνεύμα του αυθεντικού sport-tourer που όλοι αγάπησαν.
 

Η ιταλική αντεπίθεση – Ducati, MV Agusta, Benelli και Moto Guzzi

Οι ιταλικές εταιρείες ετοιμάζουν μαζική «επίθεση» στο Μιλάνο, φέρνοντας αναβαθμίσεις και νέες γενιές. Η Ducati DesertX 2026 θα διαθέτει τον νέο V2 κινητήρα 890 κ.εκ. με 120 ίππους, ελαφρύτερο πλαίσιο και βελτιωμένο χειρισμό, διατηρώντας τον off-road χαρακτήρα της. Παράλληλα, η Monster ενδέχεται να αποκτήσει τον ίδιο κινητήρα, προσφέροντας λιγότερο βάρος και πιο ευέλικτη συμπεριφορά χωρίς να χάσει τη γνωστή της μυώδη σιλουέτα. Η MV Agusta γιορτάζει τα 25 χρόνια Brutale με τη νέα Brutale 950 EVO. Ο τρίκυλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με πλαίσιο χωροδικτύωμα και αλουμινένιες πλάκες, νέο μονόμπρατσο ψαλίδι και βελτιωμένη εργονομία. Η MV υπόσχεται να διατηρήσει τη φήμη της για design και επιδόσεις. Η Benelli διευρύνει τη σειρά TRK με το TRK 1002, τοποθετώντας το ανάμεσα στις 702 και 1200. Ο νέος δικύλινδρος 1000 κ.εκ. συνδυάζεται με πλήρη ηλεκτρονικό εξοπλισμό, μεγάλο ρεζερβουάρ και τουριστική άνεση, αποτελώντας το πιο ώριμο TRK μέχρι σήμερα. Την ίδια στιγμή, η Moto Guzzi ετοιμάζει την πιο μικρή Guzzi όλων των εποχών – τη Moto Guzzi 450, με βάση τον κινητήρα της Aprilia 457. Με ρεζερβουάρ “δάκρυ”, επίπεδη σέλα και απλή αλλά ποιοτική μηχανολογία, στοχεύει σε νέους αναβάτες που αναζητούν ελαφριά και αυθεντικά ιταλική μοτοσυκλέτα.
 

Η βρετανική σχολή ανανεώνεται – Triumph και Royal Enfield

Η Triumph συνεχίζει να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Bajaj, παρουσιάζοντας νέα μοντέλα στη σειρά των 400 κυβικών. Ο Tiger 400 θα αποτελέσει τη μικρότερη adventure πρόταση της εταιρείας, με τροχό 19 ιντσών, ψηλό τιμόνι και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ η Bonneville 400 θα φέρει το πιο αυθεντικό βρετανικό στυλ, με ακτινωτές ζάντες, χαμηλή εξάτμιση και κλασική σιλουέτα. Παράλληλα, η Triumph Speed Triple 800 και η Trident 800 θα επεκτείνουν την τρικύλινδρη πλατφόρμα με περισσότερη ροπή και απόδοση, καλύπτοντας το κενό ανάμεσα στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία. Η Trident θα παραμείνει πιο προσιτή και απλή, ενώ η Speed Triple θα ανεβάσει τον πήχη σε sport επίπεδο. Η Royal Enfield ανεβαίνει κατηγορία με δύο νέα μοντέλα. Η Himalayan 750 θα φορά δικύλινδρο κινητήρα 750 κ.εκ. με πάνω από 50 ίππους, διατηρώντας τον crossover χαρακτήρα της, ενώ η Continental GT 750 θα είναι η sport έκδοση της ίδιας πλατφόρμας, με χαμηλά clip-on, κοντή ουρά και διπλές εξατμίσεις, για όσους λατρεύουν το cafe racer στυλ αλλά ζητούν περισσότερη ισχύ.
 

Η νέα γενιά των BMW και Honda στοχεύει στο μεσαίο κυβισμό.

Η BMW F450 GS θα είναι η νέα είσοδος στη σειρά adventure της γερμανικής φίρμας. Μοιράζεται το μηχανικό υπόβαθρο με την F450 R, αλλά διαθέτει τροχούς για χώμα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και βελτιωμένο μονοκύλινδρο κινητήρα 450 κ.εκ., προσανατολισμένο στην ευελιξία και την off-road χρήση. Τοποθετείται απέναντι στην KTM 390 Adventure, προσφέροντας την πιο “ευρωπαϊκή” πρόταση της κατηγορίας. Η Honda, από την άλλη, επιστρέφει στο concept της τετρακύλινδρης μεσαίας naked, με την CB500 Super Four. Εμπνευσμένη από τα 90s, η μοτοσυκλέτα διαθέτει τετράγωνες γραμμές, ακτινωτές ζάντες, ρετρό γραφικά και έναν τετρακύλινδρο κινητήρα περίπου 80 ίππων, συνδυασμένο με αυτόματο συμπλέκτη. Η Honda στοχεύει στο κοινό που θέλει κλασική εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία, μια ισορροπία ανάμεσα σε παρελθόν και μέλλον.
Η φετινή EICMA υπόσχεται να είναι κάτι παραπάνω από μια έκθεση: θα είναι το σημείο εκκίνησης της επόμενης δεκαετίας για τον κόσμο των δύο τροχών. Από τη Norton V4 που θα κάνει τη θεαματική της επιστροφή, μέχρι τις νέες Ducati, KTM και Kawasaki, το Μιλάνο θα φιλοξενήσει το πιο πλούσιο line-up νέων μοντέλων των τελευταίων ετών.

Από entry-level 400 κυβικών μέχρι superbikes 200+ ίππων, η EICMA 2025 προμηνύεται ως ένα πραγματικό φεστιβάλ μοτοσυκλέτας, όπου το παρόν και το μέλλον θα συναντηθούν κάτω από τα φώτα της Rho Fiera.
 
 

ESF
ANORAK