Αποκαλύφθηκε η νέα Honda CB500 Super Four για το 2026

Η Honda επέλεξε την έκθεση CIMA 2025 στην Κίνα για να παρουσιάσει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της: το νέο CB500 Super Four 2026. Η επιστροφή του ονόματος «Super Four» προκαλεί έντονη συγκίνηση, καθώς
4 Φωτογραφίες »

Η Honda επέλεξε την έκθεση CIMA 2025 στην Κίνα για να παρουσιάσει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της: το νέο CB500 Super Four 2026. Η επιστροφή του ονόματος «Super Four» προκαλεί έντονη συγκίνηση, καθώς συνδέεται με μια από τις πιο εμβληματικές τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες της Honda, το CB400SF.

Αποκάλυψη του νέου CB500 Super Four στην CIMA 2025.
Τετρακύλινδρος κινητήρας 502 κ.εκ. με 80 ίππους και E-Clutch.
Ρετρό σχεδίαση , διπλά φωτιστικά σώματα και διπλές κόρνες.
Monoshock πίσω και ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

Αποκάλυψη του νέου CB500 Super Four στην CIMA 2025

Η Honda επέλεξε την έκθεση CIMA 2025 στην Κίνα για να παρουσιάσει ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της: το νέο CB500 Super Four 2026. Η επιστροφή του ονόματος «Super Four» προκαλεί έντονη συγκίνηση, καθώς συνδέεται με μια από τις πιο εμβληματικές τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες της Honda, το CB400SF. Για τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές, το συγκεκριμένο μοντέλο αποτέλεσε για χρόνια το «εισιτήριο» στον κόσμο των σοβαρών μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας κλασική αισθητική, αξιοπιστία και προσιτότητα. Η νέα έκδοση δείχνει να σέβεται την παράδοση, αλλά παράλληλα φέρνει όλα τα σύγχρονα στοιχεία που απαιτεί η εποχή.
 

Τετρακύλινδρος κινητήρας 502 κ.εκ. με 80 ίππους και E-Clutch


Στην καρδιά της νέας μοτοσυκλέτας βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 502 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει περίπου 80 ίππους, στοιχείο που τον τοποθετεί ψηλά στην κατηγορία μεσαίου κυβισμού. Το νέο E-Clutch της Honda, σε μια διαφορετική εκδοχή από όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα, τοποθετείται στην αριστερή πλευρά του κινητήρα, μειώνοντας το συνολικό πλάτος του. Η τεχνολογία αυτή υπόσχεται ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων και πιο εύκολη οδήγηση στην πόλη, χωρίς να θυσιάζει τον σπορ χαρακτήρα. Η επιστροφή σε μια τετρακύλινδρη διάταξη σε αυτή την κατηγορία δεν είναι απλώς τεχνικό ζήτημα, αλλά και μια δήλωση φιλοσοφίας. Η Honda επαναφέρει τη γοητεία του τετρακύλινδρου ήχου και της γραμμικής απόδοσης ισχύος, χαρακτηριστικά που καθόρισαν γενιές μοτοσυκλετιστών.

Ρετρό σχεδίαση , διπλά φωτιστικά σώματα και διπλές κόρνες


Η σχεδίαση του νέου CB500 Super Four ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στο κλασικό και το μοντέρνο. Ο στρογγυλός προβολέας στο μπροστινό μέρος θυμίζει άμεσα το CB400SF, ενώ το πίσω μέρος με τα διπλά κυκλικά φωτιστικά σώματα έχει ανασχεδιαστεί με πιο ρευστές, μοντέρνες γραμμές. Εντυπωσιακή είναι και η τετράδα των αυλών της εξάτμισης, μια σαφής αναφορά στην παράδοση των CB, που συνοδεύεται από τις χαρακτηριστικές διπλές κόρνες μπροστά. Το μοντέλο παρουσιάστηκε σε έναν εντυπωσιακό συνδυασμό ασημί–μπλε, με το αποτέλεσμα να εκπέμπει έντονη retro αύρα. Στο κόκπιτ δεσπόζει μια TFT οθόνη τελευταίας γενιάς, ενώ οι διακόπτες είναι κοινοί με τις πιο σύγχρονες μοτοσυκλέτες της Honda. Έτσι, η μοτοσυκλέτα καταφέρνει να συνδυάζει το νοσταλγικό design με τη σύγχρονη τεχνολογία.
 

Monoshock πίσω και ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός


Σε τεχνικό επίπεδο, το νέο CB500 Super Four αφήνει πίσω του το κλασικό ζευγάρι αμορτισέρ πίσω και υιοθετεί μια διάταξη Monoshock, που υπόσχεται καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη άνεση. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν διπλοί δίσκοι με ακτινικές δαγκάνες της Nissin, κάτι που ενισχύει την απόδοση και τη σπορ αίσθηση. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι, προσφέροντας στιβαρότητα και ισορροπία. Το μεγάλο ερώτημα αφορά τη διάθεσή του στην Ευρώπη. Οι πληροφορίες δείχνουν ότι η έκδοση των 502 κ.εκ. πιθανότατα θα παραμείνει για την ασιατική αγορά, ενώ η Ευρώπη ενδέχεται να δει μια αντίστοιχη έκδοση στα 400 κ.εκ., με ίδια σχεδίαση και παρόμοια χαρακτηριστικά. Αν αυτό επιβεβαιωθεί, τότε η Honda ετοιμάζεται να προσφέρει ξανά στους Ευρωπαίους μια προσιτή, τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα με έντονη δόση νοσταλγίας.
 

ROYAL ALLOY
BEST BUY