LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Triumph Tiger 400: Μήπως είναι το κομμάτι που λείπει από την γκάμα στην EICMA 2025;

(01/10/2025)
Η συνεργασία της Triumph με την Bajaj έχει αλλάξει τα δεδομένα στη μεσαία κατηγορία μοτοσυκλετών. Στην αρχή ήταν το Speed 400, ένα naked που έδειξε αμέσως πως η αγγλο-ινδική σύμπραξη δεν παίζει σε δεύ
2 Φωτογραφίες »

Η συνεργασία της Triumph με την Bajaj έχει αλλάξει τα δεδομένα στη μεσαία κατηγορία μοτοσυκλετών. Στην αρχή ήταν το Speed 400, ένα naked που έδειξε αμέσως πως η αγγλο-ινδική σύμπραξη δεν παίζει σε δεύτερο ρόλο.

Μετά τις Speed, Scrambler και Thruxton, η σειρά μήπως διευρύνεται;
Ο Pratyush Rout δημοσίευσε μια ψηφιακή απεικόνιση για μια Tiger 400.
Κινητήρας 398 κ.εκ. και πιθανές εκδόσεις.
Προς το παρόν φήμες, αλλά υπάρχει μια ισχυρή βάση.

mototriti Team

Μετά τις Speed, Scrambler και Thruxton, η σειρά μήπως διευρύνεται;

Η συνεργασία της Triumph με την Bajaj έχει αλλάξει τα δεδομένα στη μεσαία κατηγορία μοτοσυκλετών. Στην αρχή ήταν το Speed 400, ένα naked που έδειξε αμέσως πως η αγγλο-ινδική σύμπραξη δεν παίζει σε δεύτερο ρόλο. Ακολούθησε το Scrambler 400 X, που έδωσε crossover χαρακτήρα στη γκάμα, και πιο πρόσφατα το Thruxton 400, που έφερε στον κυβισμό των 400 κυβικών τη ρετρό cafe racer γοητεία. Όλα αυτά σε διάστημα λιγότερο από δύο χρόνια, δείχνοντας την πρόθεση της Triumph να «χτίσει» μια πλήρη σειρά για το κοινό που αναζητά προσιτές, καλοσχεδιασμένες και τεχνολογικά ενημερωμένες μοτοσυκλέτες.
Έτσι, το ερώτημα έρχεται φυσικά: ποιο είναι το επόμενο βήμα; Με δεδομένη την παγκόσμια επιτυχία των μικρών και μεσαίων adventure, οι προβολείς στρέφονται λογικά σε μια νέα Tiger 400 ADV. Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον για adventure μοτοσυκλέτες κυβισμού 300–500 κ.εκ. έχει εκτοξευθεί. Ο λόγος είναι απλός: συνδυάζουν χαμηλότερο κόστος αγοράς και συντήρησης με τη δυνατότητα για πραγματική πολυμορφική χρήση, από τις αστικές μετακινήσεις μέχρι τις εξορμήσεις σε χωματόδρομους. Μοντέλα όπως η Royal Enfield Himalayan 450 και η KTM 390 Adventure αποδεικνύουν πως υπάρχει τεράστια ζήτηση. Ειδικά σε αγορές όπως η Ινδία, η Νοτιοανατολική Ασία και η Λατινική Αμερική, οι adventure των 400 κυβικών θεωρούνται το «γλυκό σημείο» μεταξύ κόστους και δυνατοτήτων.
 

Ο Pratyush Rout δημοσίευσε μια ψηφιακή απεικόνιση για μια Tiger 400




Μια ψηφιακή απεικόνιση που δημοσιεύτηκε από τον σχεδιαστή Pratyush Rout (σχεδιαστής του Ινδικού περιοδικού Rushlane) δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι η επόμενη Tiger 400. Στο σχέδιο βλέπουμε ημι-φαίρινγκ με ψηλή ζελατίνα, σμιλευμένο ρεζερβουάρ, ρύγχος στο μπροστινό φτερό και λεπτομέρειες που παραπέμπουν ευθέως στη Tiger Sport 660. Τα full LED φώτα με DRL ολοκληρώνουν την εικόνα μιας adventure που παραμένει στιλάτη και σύγχρονη, χωρίς να χάνει την Tiger ταυτότητά της. Τεχνικά, οι πιθανότητες δείχνουν σε δανεισμό στοιχείων από το Scrambler 400 X: ανεστραμμένο πιρούνι, πίσω μονό αμορτισέρ, ζάντες με ελαστικά μικτής χρήσης και μονά δισκόφρενα εμπρός–πίσω. Έτσι, η βάση παραμένει γνώριμη και αξιόπιστη, ενώ το «πακέτο» αποκτά adventure προσανατολισμό με μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα και πιο πρακτική εργονομία για ταξίδι.
 

Κινητήρας 398 κ.εκ. και πιθανές εκδόσεις

Η «καρδιά» της μοτοσυκλέτας δεν κρύβει μυστικά: πρόκειται για τον ήδη γνωστό μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 398 κ.εκ. με 39,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Ένας κινητήρας που έχει ήδη αποδείξει την αξιοπιστία και την ευχάριστη απόδοσή του στις τρεις υπάρχουσες 400άρες της Triumph. Το εξατάχυτο κιβώτιο συμπληρώνει το σύνολο, προσφέροντας ευελιξία και σωστή κλιμάκωση για διαφορετικές χρήσεις. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η Triumph θα μπορούσε να λανσάρει δύο εκδοχές: μια Tiger 400 Sport με χυτές ζάντες 17 ιντσών και ασφάλτινο προσανατολισμό, και μια πιο «σκληροπυρηνική» Tiger 400 Rally, με τροχούς 21–18 ιντσών με ακτίνες και αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί κατευθείαν τόσο την KTM όσο και τη Royal Enfield, δίνοντας στους αναβάτες περισσότερες επιλογές.
 

Προς το παρόν φήμες, αλλά υπάρχει μια ισχυρή βάση

Επισήμως, η Triumph δεν έχει ανακοινώσει την ύπαρξη Tiger 400. Ωστόσο, με βάση την πορεία της εταιρείας τα τελευταία δύο χρόνια, το σενάριο φαντάζει απόλυτα λογικό. Η παρουσίαση μιας adventure των 400 κυβικών στο EICMA 2025 θα ήταν το ιδανικό βήμα, σε μια χρονική στιγμή όπου η αγορά «διψά» για τέτοια μοντέλα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ενδιαφέρον είναι τεράστιο, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε μεγάλες αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία. Αν η Triumph επιλέξει να «κατέβει» στη μικρότερη κατηγορία adventure με την Tiger 400, θα βρει μπροστά της ένα κοινό έτοιμο να την υποδεχτεί.
 

ESF
ANORAK