Triumph Thruxton 400: Η νεορετρό cafe racer έρχεται ευρώπη με στύλ

Η Triumph αποκάλυψε επίσημα τη νέα Thruxton 400, ένα μοντέλο που φέρνει τη μοναδική αισθητική των café racer στη μεσαία κατηγορία των 400 κυβικών.
4 Φωτογραφίες »

Η Triumph αποκάλυψε επίσημα τη νέα Thruxton 400, ένα μοντέλο που φέρνει τη μοναδική αισθητική των café racer στη μεσαία κατηγορία των 400 κυβικών.

Cafe racer σχεδίαση , πρώτη παρουσίαση στην Ινδία και Ευρώπη το 2025
Ίδιος κινητήρας με το Scrambler 400 X αλλά πιο δυνατός με 41,4 άλογα
Αναρτήσεις KYB , φρένα Brembo , Cornering ABS και Traction control
Η Triumph επενδύει στο στυλ και προετοιμάζει την ευρωπαϊκή διάθεση

mototriti Team

Cafe racer σχεδίαση , πρώτη παρουσίαση στην Ινδία και Ευρώπη το 2025

Η Triumph αποκάλυψε επίσημα τη νέα Thruxton 400, ένα μοντέλο που φέρνει τη μοναδική αισθητική των café racer στη μεσαία κατηγορία των 400 κυβικών. Το μοντέλο παρουσιάστηκε αρχικά στην Ινδία, αλλά έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως μέσα στο 2025, συμπεριλαμβανομένης και της ευρωπαϊκής αγοράς. Η Thruxton 400 βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα TR-series με τις ήδη γνωστές Speed 400 και Scrambler 400 X, όμως φέρνει πιο σπορ και νοσταλγική σχεδίαση, με clip-on τιμόνια και ένα ιδιαίτερο μονόσελο με κάλυμμα τύπου bullet.

 

Ίδιος κινητήρας με το Scrambler 400 X αλλά πιο δυνατός με 41,4 άλογα

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 398cc είναι γνωστός για την ελαστικότητα και την απόκριση του, ωστόσο στη Thruxton 400 εμφανίζεται με ανανεωμένο mapping, που προσφέρει ακόμα πιο «ζωντανή» λειτουργία στο ανώτερο φάσμα των στροφών. Η απόδοση ανεβαίνει στους 41,4 ίππους, σε σύγκριση με τους 39,5 ίππους του Scrambler 400 X, ενώ η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα. Αν και οι βασικές διαστάσεις του κινητήρα δεν αλλάζουν, η Triumph φαίνεται να έχει επέμβει στον εγκέφαλο και πιθανώς στην εισαγωγή και εξαγωγή, ώστε να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα.

Αναρτήσεις KYB , φρένα Brembo , Cornering ABS και Traction control

Η νέα Thruxton 400 ζυγίζει 183 κιλά με όλα τα υγρά, λίγο περισσότερο από την Speed 400, λόγω του έξτρα εξοπλισμού και της cafe racer σχεδίασης. Η ανάρτηση αποτελείται από μονάδες της KYB μπροστά και πίσω, τα φρένα είναι Brembo, ενώ η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών: Cornering ABS, cornering traction control, 6-αξονικό IMU, δύο riding modes, keyless σύστημα ανάφλεξης με δυνατότητα χρήσης κινητού, cornering φώτα και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Ενσωματώνει επίσης κάμερα Insta360 και δυνατότητα για ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού. Όλα δείχνουν πως πρόκειται για την πιο πλήρη έκδοση της οικογένειας TR-series μέχρι σήμερα.
 

Η Triumph επενδύει στο στυλ και προετοιμάζει την ευρωπαϊκή διάθεση


Η Triumph έχει ήδη διαθέσει περισσότερες από 60.000 μοτοσυκλέτες της οικογένειας 400 κυβικών παγκοσμίως, και η Thruxton 400 φαίνεται να είναι το επόμενο βήμα στη στρατηγική εξάπλωσης. Η ευρωπαϊκή διάθεση δεν έχει ακόμη επίσημα ημερομηνία, αλλά όλα δείχνουν ότι το ντεμπούτο στην ήπειρο θα γίνει στη φετινή έκθεση EICMA στο Μιλάνο. Αν η τιμή διαμορφωθεί σε ανταγωνιστικά επίπεδα –όπως έγινε με τη Speed 400 στην Ελλάδα– τότε η Thruxton 400 θα γίνει αναμφίβολα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις για νέους αναβάτες με δίπλωμα Α2 αλλά και λάτρεις του ρετρό στυλ. Διαθέσιμη σε τέσσερις εντυπωσιακές διχρωμίες, η νέα Triumph Thruxton 400 ετοιμάζεται να ταράξει τα νερά της μεσαίας κατηγορίας.

Yamaha
AUTOAGORA