• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέο Honda CB1100 ή μήπως... CB750, στον ορίζοντα;

Νέο Honda CB1100 ή μήπως... CB750, στον ορίζοντα;

Νέο Honda CB1100 ή μήπως... CB750, στον ορίζοντα;

Νέο Honda CB1100 ή μήπως... CB750, στον ορίζοντα;

Honda: Είναι αυτό το νέο CB1100;

 

Δεν καταργεί το αερόψυκτο, θρυλικό CB1100 η Honda, όπως όλα δείχνουν! Δείτε τα σχέδια που δημοσιεύθηκαν.

H Honda πιθανόν ανανεώνει για άλλη μια φορά, το CB1100 της, παρά το γεγονός ότι οι προδιαγραφές Euro 5 είναι προ των πυλών. Η θρυλική μοτοσυκλέτα της Honda. καθώς είναι αερόψυκτη, βρίσκεται στο στόχαστρο των νέων προδιαγραφών ρύπων λόγω της ίδιας της της φύσης, όμως η Honda φαίνεται ότι είναι αποφασισμένη να την διατηρήσει στην ζωή.

Τις φήμες πυροδοτούν τεχνικά σχέδια, που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση από την εταιρεία και εμφανίζουν πολλές λεπτομέρειες της νέας μοτοσυκλέτας που θα συζητηθούν. Αρχικά, ο κινητήρας φαίνεται ξεκάθαρα ότι παραμένει αερόψυκτος, χρησιμοποιώντας μάλιστα μια νέα διάταξη εξάτμισης που θυμίζει το CB650: Όλοι οι αυλοί από την μία πλευρά. Παράλληλα, διακρίνεται ένα μικρότερο κάλυμμα συμπλέκτη, που ίσως υπονοεί ότι θα έχουμε αλλαγές και στα εσωτερικά του κινητήρα.

Ακόμα, το πλαίσιο του νέου μοντέλου εμφανίζεται στα σχέδια, το οποίο είναι (παραδόξως) τύπου ημί-διπλό και όχι πλήρως διπλό σωληνωτό, όπως στο τρέχον μοντέλο. Με πιο απλά λόγια, οι δύο άνω σωλήνες έχουν αντικατασταθεί από έναν τύπου ραχοκοκαλιάς, μεγάλης διατομής. Είναι ένα σχέδιο που δουλεύει όντας όμως και λίγο αναχρονιστικό. Εντελώς νέο φαίνεται να είναι και το υποπλαίσιο του μοντέλου.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο που τα σχέδια αποκαλύπτουν, είναι η λύση χρήσης του φτερού του εμπρός τροχού και σαν… αεραγωγό, για την υποβοήθηση της ψύξης του μοτέρ! Σε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, αν είναι αερόψυκτος, οι δύο μεσαίοι κύλινδροι πάντα έχουν πρόβλημα θερμοκρασίας, όχι μόνο επειδή δεν έχουν επαρκή ροή γύρω τους, αλλά επειδή και ο μπροστινός τροχός κόβει αρκετό από τον εισερχόμενο αέρα. Αν προσέξετε τα σχέδια, το φτερό του εμπρός τροχού είναι ειδικά διαμορφωμένο ώστε να φέρνει περισσότερο αέρα προς τους μεσαίους κυλίνδρους του κινητήρα.

Οι ενδείξεις λοιπόν μας πάνε για ένα νέο μοντέλο, το οποίο είναι πολύ πιθανόν να είναι το CB1100 αλλά… μήπως μιλάμε, για το επίσημο, επετειακό CB750 το οποίο έρχεται στην 50η επέτειο του μοντέλου;
 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ