Τα σχέδια της Honda για την νέα μοτοσυκλέτα.

Τα σχέδια της Honda για την νέα μοτοσυκλέτα.

Τα σχέδια της Honda για την νέα μοτοσυκλέτα.

Honda: Είναι αυτό το «ηλεκτρικό Grom»;

Περισσότερα σχέδια που αποκαλύπτουν τις πτυχές της νέας ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας που μελετά η Honda, έκαναν την εμφάνιση τους σε διεθνή μέσα. Δείτε περισσότερα…

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Τα τελευταία 24ωρα, αρκετά σχέδια μιας νέας ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτα της Honda κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, τα οποία αλίευσαν μέσα όπως το βρετανικό Bennetts BikeSocial. Η μοτοσυκλέτα που εμφανίζεται στα σχέδια φέρει χαρακτηριστικά στοιχεία μιας concept, αλλά παρουσιάζει και έναν δικό της χαρακτήρα, ενώ πιθανότατα θα είναι κάτι σαν έναν ηλεκτροκίνητο «μπόμπο» η Grom, όπως είναι αλλιώς γνωστό.
 
Ας ρίξουμε μια ματιά στο μοντέλο μαζί: Είναι σαφής η τοποθέτηση της ηλεκτρικής «καρδιάς του στο επίκεντρο: Οι μπαταρίες βρίσκονται εντελώς κεντρικά τοποθετημένες στο μοντέλο (με προφανή οφέλη στο ζύγισμα), ενώ στο πίσω μέρος διακρίνεται ο ηλεκτροκινητήρας. Μάλιστα, η Honda χρησιμοποιεί μια έξυπνη λύση για την έδραση του με το μοντέλο: Το κέντρο του ηλεκτροκινητήρα συμπίπτει με τον άξονα έδρασης-περιστροφής του ψαλιδιού, αφαιρώντας έτσι το βαρύ ηλεκτρικό μοτέρ από την μη αναρτώμενη μάζα του μοντέλου. Ο πίσω τροχός φαίνεται ότι εδράζεται σε μονόμπρατση κατασκευή, ενώ το εμπρός σύστημα ανάρτησης είναι (παραδόξως;) σύστημα Girder, θυμίζοντας την ανάλογη διάταξη του Goldwing.
 
Στο σημείο που μια «συμβατική» μοτοσυκλέτα θα είχε ρεζερβουάρ καυσίμου, για το συγκεκριμένο μοντέλο προβλέπεται αποθηκευτικός χώρος, ενώ η σέλα είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης καλύπτοντας το σύνολο σχεδόν του μοντέλου. Στο «κόκπιτ» διακρίνεται η χρήση μιας κεντρικής οθόνης ενδείξεων (καθόλου ασυνήθιστο πια), αλλά οι 2 οθόνες που αντικαθιστούν τους καθρέπτες είναι αρκετά ασυνήθιστη επιλογή και είναι και το σημείο στο οποίο το μοντέλο θυμίζει περισσότερο concept, παρά παραγωγής.
 
Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του εξωτερικού, το συγκεκριμένο μοντέλο από την Honda θα έχει την μορφή μιας μικρής, αστικού προσανατολισμού μοτοσυκλέτας, με τον fun-to-ride παράγοντα σε πρώτο πλάνο, θέλοντας να προσελκύσει τόσο νέους αναβάτες που ψάχνουν για μέσο μεταφοράς, όσο και βετεράνους που αναζητούν μια 2η ή και 3η μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση. Μπορεί η Honda να πετύχει τον στόχο της;

(Πηγή: BikeSocial)