Ανεση – Εργονομία

Τα πράγματα για το συνεπιβάτη είναι ελαφρώς δύσκολα, ενώ το καπάκι του μονόσελου, υπενθυμίζει την προτίμηση του CBR στη μοναχικότητα.
5 Φωτογραφίες »

Τα πράγματα για το συνεπιβάτη είναι ελαφρώς δύσκολα, ενώ το καπάκι του μονόσελου, υπενθυμίζει την προτίμηση του CBR στη μοναχικότητα.

Το CBR είναι πιο ευρύχωρο από όσο δείχνει και αυτό είναι κάτι που θα νιώσεις από την πρώτη στιγμή που θα κληθείς να τοποθετήσεις το κορμί σου σε σκυφτή θέση, ακουμπώντας με άνεση τα κλιπ-ον. Το ρεζερβουάρ ανασχεδιάστηκε και έχει τοποθετηθεί 10χιλ. χαμηλότερα ώστε ο αναβάτης να είναι πιο «χωμένος» πίσω από τη ζελατίνα, έχοντας καλύτερη κάλυψη στις επιταχύνσεις. Ένα παραδοσιακό σπορ εργονομικό τρίγωνο που συνδυάζεται με ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ, στοιχεία ιδανικά για γρήγορη οδήγηση. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 820χιλ. επιτρέποντας και στα δύο πόδια να ακουμπήσουν με ευκολία στο έδαφος, ενώ από άποψη μεγέθους και αφρώδους επιτελεί επαρκώς τα καθήκοντα της. Τα πράγματα για τον συνεπιβάτη είναι πιο δύσκολα, ενώ το καπάκι του μονόσελου, υπενθυμίζει την προτίμηση του CBR στη μοναχικότητα. Μια έγχρωμη TFT οθόνη δίνει πρόσβαση  στη μεγάλη γκάμα ρυθμίσεων των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ενώ διαθέτει και 3 διαφορετικά modes απεικόνισης Street, Circuit και Mechanic. Στο μενού λειτουργιών της περιλαμβάνει ενδείξεις για πίστα όπως χρόνους γύρων, αριθμό γύρων και ταχύτερο γύρο, ενώ στο επάνω μέρος το shift light βοηθάει στις σωστές αλλαγές ταχυτήτων. Βέβαια, το μέγεθος της είναι σχετικά μικρό δυσκολεύοντας την ανάγνωση πληροφοριών όταν κινείσαι.


Έγχρωμη TFT με 3 θέματα απεικόνισης, lap timer αλλά σχετικά μικρό μέγεθος.

Έγχρωμη TFT με 3 θέματα απεικόνισης, lap timer αλλά σχετικά μικρό μέγεθος.

 

Σελίδα 1Honda CBR600RR - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PAPALEXANDRAKIS
ESF