Honda Africa Twin 1100: Η κορύφωση της απόδρασης

Η Honda Africa Twin πήρε… αύξηση στα κυβικά για το 2020, εξοπλίστηκε στο ζενίθ και είναι έτοιμη να προσφέρει μια μοναδική περιπέτεια στον αναβάτη της.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

CRF1100 L



Κατασκευασμένη χωρίς συμβιβασμούς, η νέα CRF1100L Africa Twin είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. Με αυξημένο κυβισμό 1.100 κ.εκ., ο 2-κύλινδρος κινητήρας παράγει εξαιρετική ισχύ και ροπή. Το ανασχεδιασμένο πλαίσιο περιλαμβάνει ελαφρύτερο σκελετό, στιβαρό ψαλίδι αλουμινίου τύπου CRF450R και υποπλαίσιο αλουμινίου, τα οποία έχουν συνδυαστεί με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι μακριάς διαδρομής και μονό πίσω αμορτισέρ Showa. Η μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων παρέχει ακρίβεια στη διαχείριση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης πίσω τροχού (HSTC) και του ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού. Μια OFF ROAD ρύθμιση προστέθηκε στα προεπιλεγμένα προγράμματα URBAN, TOUR και GRAVEL, ενώ το σύστημα ABS διαθέτει offroad ρυθμίσεις με διακόπτη απενεργοποίησης στον πίσω τροχό. Η μοναδικής σχεδίασης μετάδοση διπλού συμπλέκτη (DCT) της Honda παρέχεται ως επιλογή. Η CRF1100L Africa Twin διαθέτει στενότερη σέλα κατά 40 χιλ., που ρυθμίζεται ως προς το ύψος μεταξύ 850 και 870 χιλ. Η πλήρως έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5 ιντσών παρέχει συνδεσιμότητα Apple CarPlay® και Bluetooth. Οι διπλοί προβολείς είναι LED και διαθέτουν φώτα ημέρας (DRL), ενώ το cruise control διατίθεται τον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας.


 
CRF1100L ADVENTURE


 
H νέα CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ενσαρκώνει τη βαθιά επιθυμία για εξερεύνηση. Πλήρως εξοπλισμένη για μεγάλα ταξίδια, με ρεζερβουάρ 24,6 λίτρων, επιτρέπει την κάλυψη πολλών χιλιομέτρων χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού. Τη στιβαρότητά της ενισχύουν η αλουμινένια ποδιά προστασίας του κινητήρα και τα πλευρικά προστατευτικά του φέρινγκ. Εκτός από τη στάνταρ ανάρτηση Showa παρέχεται και η επιλογή της ηλεκτρονικής ανάρτησης (Showa EERATM), η οποία προσφέρει βέλτιστες ρυθμίσεις απόσβεσης ανά πάσα στιγμή. Τα τέσσερα προκαθορισμένα riding modes καλύπτουν όλες τις συνθήκες οδήγησης, σε κάθε έδαφος. Η προ-φόρτιση του πίσω αμορτισέρ μπορεί επίσης να ρυθμιστεί ηλεκτρονικά. Η μετάδοση διπλού συμπλέκτη (DCT) παρέχεται ως επιλογή. Οι μεγάλες αποστάσεις απαιτούν και μεγάλη άνεση, έτσι δεν έγινε κανένας συμβιβασμός σε ότι αφορά την πρακτικότητα. Το φέρινγκ παρέχει αυξημένη προστασία, ενώ ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται σε 5 θέσεις. Οι διπλοί προβολείς LED διαθέτουν φώτα ημέρας (DRL) και φώτα στροφής (Cornering Lights), τα οποία φωτίζουν το τυφλό σημείο στο εσωτερικό της στροφής. Τα θερμαινόμενα γκριπς και το cruise control συμπεριλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως και η πρίζα φόρτισης ACC και η θύρα USB, ενώ τα tubeless ελαστικά επιτρέπουν εύκολη επισκευή όπου κι όταν χρειαστεί.