Ηλεκτρική supersport από την Κωσταντινούπολη με ήχο τετρακύλινδρου

Σε μια εποχή που οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αποκτούν όλο και περισσότερες καινοτομίες, η Balistron – startup από την Κωνσταντινούπολη – φέρνει το TS 16.12
4 Φωτογραφίες »

Σε μια εποχή που οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αποκτούν όλο και περισσότερες καινοτομίες, η Balistron – startup από την Κωνσταντινούπολη – φέρνει το TS 16.12

Η νέα πρόταση από την Κωνσταντινούπολη με ήχο... εξάτμισης
Αισθητική με επιρροές από Ducati και Kawasaki
225 Nm ροπής και αυτονομία μέχρι 230 χιλιόμετρα
Cruise control , USB θύρες , TFT οθόνη και keyless σύστημα

Η νέα πρόταση από την Κωνσταντινούπολη με ήχο... εξάτμισης

Σε μια εποχή που οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αποκτούν όλο και περισσότερες καινοτομίες, η Balistron – startup από την Κωνσταντινούπολη – φέρνει το TS 16.12 και συζητιέται για έναν λόγο που σπάνια έχουμε ξαναδεί: διαθέτει ηχεία τοποθετημένα μέσα σε ψεύτικες εξατμίσεις κάτω από τη σέλα, ώστε να μιμείται τον ήχο ενός τετρακύλινδρου κινητήρα. Το σύστημα “Engine Sound Simulator” ενεργοποιείται και απενεργοποιείται κατά βούληση, προσφέροντας μια παράξενη αλλά σίγουρα εντυπωσιακή εμπειρία, η οποία θα διχάσει τους φίλους της μοτοσυκλέτας για το αν αξίζει ή όχι.

Αισθητική με επιρροές από Ducati και Kawasaki

Το Balistron TS 16.12 θυμίζει στην όψη sport μοντέλα της ιταλικής και της ιαπωνικής σχολής, συνδυάζοντας full fairing σχεδίαση, δυναμικό εμπρός μέρος και τέσσερις προβολείς με “θυμωμένο” DRL. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει μονόμπρατσο ψαλίδι που αναδεικνύει τη ζάντα, ενώ ενσωματωμένες αεροδυναμικές πτέρυγες στα φέρινγκ συμπληρώνουν τον hi-tech χαρακτήρα. Η γκάμα των χρωμάτων περιλαμβάνει επιλογές ματ και μεταλλικών αποχρώσεων, δίνοντας ακόμα πιο φρέσκια και νεανική διάσταση.

225 Nm ροπής και αυτονομία μέχρι 230 χιλιόμετρα

Ο ηλεκτροκινητήρας του Balistron TS 16.12 αποδίδει 20 ίππους αλλά εντυπωσιάζει με τη ροπή που φτάνει τα 225 Nm, ξεπερνώντας ακόμη και μεγάλες touring μοτοσυκλέτες με θερμικό κινητήρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11,52 kWh και φορτίζει πλήρως σε 4 ώρες με στάνταρ φορτιστή ή σε λιγότερο από δύο ώρες με ταχυφόρτιση, δίνοντας αυτονομία που φτάνει τα 230 χιλιόμετρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χιλιόμετρα την ώρα. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας διατηρείται στα 181 κιλά, με μεταξόνιο 1.425 χιλιοστών και ύψος σέλας 80 εκατοστών, επιτρέποντας ευέλικτη και σπορ οδήγηση στην πόλη και εκτός αυτής.

Cruise control , USB θύρες , TFT οθόνη και keyless σύστημα

Η νέα ηλεκτρική supersport δεν μένει μόνο στην εμφάνιση και στις επιδόσεις, αλλά ξεχωρίζει για τον πλούσιο τεχνολογικό της εξοπλισμό. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έγχρωμη TFT οθόνη πέντε ιντσών, τρία προγράμματα οδήγησης, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, cruise control, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών, Bluetooth, USB και θερμαινόμενα γκριπ και σέλα. Προαιρετικά ή σε premium έκδοση διατίθενται κάμερες ασφαλείας εμπρός-πίσω, σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, onboard καταγραφή βίντεο και φωνητικές εντολές, φέρνοντας μια εμπειρία πραγματικά επόμενης γενιάς.

Το Balistron TS 16.12 δείχνει πώς ο ηλεκτρισμός μπορεί να δώσει νέα διάσταση στον κόσμο των sport μοτοσυκλετών, ακόμη κι αν ο ήχος από τις εξατμίσεις δεν προέρχεται από κυλίνδρους, αλλά από… ηχεία.

EMOOV
PROION