Harley: Κατοχύρωσε τον νέο κινητήρα!

Την νέα μονάδα ισχύος για τα μελλοντικά μοντέλα της κατέθεσε σε σχέδια η H-D, για να πάρει την απαραίτητη κατοχύρωση. Τι γνωρίζουμε για το θέμα;

Για τους έχοντες καλή μνήμη, η Harley-Davidson το καλοκαίρι που μας πέρασε, παρουσίασε τα νέα της μοντέλα Pan America, Custom 1250 και Streetfighter, τα οποία εκτός από ριζοσπαστικά για την φιλοσοφία της εταιρείας, φαινόταν να χρησιμοποιούν έναν άλλο κινητήρα, επίσης ριζικά νέο. Τώρα η Harley φαίνεται να κάνει ακόμη πιο… επίσημα τα πλάνα της, καταθέτοντας σχέδια του νέου μοτέρ για κατοχύρωση.

Ο κινητήρας φαίνεται στις εικόνες και, σύμφωνα με την κατοχύρωση που τον συνοδεύει, θα προορίζεται για χρήση με τα ως άνω μοντέλα. Ας προσέξουμε και την μορφή του κινητήρα, που μας αποκαλύπτει πολλά χαρακτηριστικά του. Αρχικά, σε ένα ακόμα μεγάλο βήμα για την Harley-Davidson, ο κινητήρας είναι αμιγώς υγρόψυκτος και απουσιάζει ακόμα και… υποψία πτερυγίων ψύξης. Έχει συμβατική κατασκευαστική φιλοσοφία, σύμφωνα με τους «κανόνες» των μοτοσυκλετών: Είναι ενιαίο σύνολο κινητήρα-μετάδοσης, με έξοδο για αλυσίδα στην αριστερή πλευρά του και τον συμπλέκτη δεξιά.

Οι δύο κύλινδροί του βρίσκονται σε γωνία 60 μοιρών, ενώ οι βάσεις στήριξης που διακρίνονται στο μοτέρ υπονοούν την χρήση του και ως «δομικό στοιχείο. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε, ότι στην κατοχύρωση του νέου κινητήρα δεν γίνεται λόγος για συγκεκριμένο κυβισμό, άρα ο κινητήρας μπορεί να έχει ακόμα και διαφορετικές εκδόσεις, από 750 μέχρι 1250 κυβικά.

Η Harley-Davidson πήρε στα σοβαρά την εξέλιξη και περιμένουμε να δούμε τι τελικά θα γίνει, μιας και έχει δηλωθεί ότι το Pan America θα παρουσιαστεί επίσημα το 2020. Μέχρι τότε, υπομονή…