Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C
  • Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C

Η CFMOTO παρουσιάζει το νέο Urban-Cruiser 450 CL-C

Με τον κινητήρα των 450NK και SR απόδοσης 46 ίππων
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι
Με LED φωτισμό, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα

Με τον κινητήρα των 450NK και SR απόδοσης 46 ίππων

Είδαμε για πρώτη φορά το νέο 450CL-C της CFMOTO στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Πεκίνου, μία εκδήλωση ανάλογου μεγέθους με αυτό της EICMA που λαμβάνει χώρα στην Κίνα κάθε χρόνο. Εκεί παρουσιάστηκαν 2 εκδόσεις του μοντέλου, ένα cruiser με πιο κλασικές γραμμές και ένα με πιο σπορ χαρακτήρα αφού αποκτά μία κοντή ουρά, χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, αλουμινένιο ψαλίδι και εξάτμιση τιτανίου. Μερικούς μήνες αργότερα, το 450CL-C ήρθε στην Ευρώπη μόνο στην Cruiser έκδοσή του και αποτελεί άμεσο αντίπαλο των Rebel 500 και Eliminator 500. Στην καρδιά του "χτυπά" ο ίδιος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449cc που συναντάμε και στο γυμνό 450NK και το σπορ 450SR, με την απόδοση 46 ίππων περίπου και τα 36 Nm ροπής.

Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι

Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνδυάζεται με ένα ψαλίδι με δύο μπράτσα και ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ. Μπροστά βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37 χλστ. Στο σύστημα πέδησης βρίσκουμε έναν δίσκο 320 χλστ με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων της J.Juan μπροστά και έναν δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω, ενώ μονάδα ABS εποπτεύεται το σύστημα.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με LED φωτισμό, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα

Ο κλασικός χαρακτήρας του ενισχύεται επίσης και από τον στρογγυλό πίνακα οργάνων, στον οποίο βρίσκουμε μία έγχρωμη TFT οθόνη 3,6 ιντσών με σύστημα πλοήγησης και συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής CFMOTO RIDE. Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας υπάρχει Full LED φωτισμός, ρυθμιζόμενες μανέτες, μία σέλα που χωρίζεται σε δύο διαφορετικά τμήματα με κόκκινες ραφές που της δίνουν μία premium αίσθηση, ένα ρεζερβουάρ με διχρωμία και εξάτμιση 2 απολήξεων. Στην Ευρώπη η CFMOTO 450CL-C θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρωματισμούς: Nebula Black και Bordeaux Red ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα ποια θα είναι η τιμή του.