Με τον κινητήρα των 450NK και SR απόδοσης 46 ίππων
Είδαμε για πρώτη φορά το νέο 450CL-C της CFMOTO στην ΈκθεσηΜοτοσυκλέτας του Πεκίνου, μία εκδήλωση ανάλογου μεγέθους με αυτό της EICMA που λαμβάνει χώρα στην Κίνα κάθε χρόνο. Εκεί παρουσιάστηκαν 2 εκδόσεις του μοντέλου, ένα cruiser με πιο κλασικέςγραμμές και ένα με πιο σπορ χαρακτήρα αφού αποκτά μία κοντήουρά, χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, αλουμινένιοψαλίδι και εξάτμισητιτανίου. Μερικούς μήνες αργότερα, το 450CL-C ήρθε στην Ευρώπη μόνο στην Cruiser έκδοσή του και αποτελεί άμεσο αντίπαλο των Rebel500 και Eliminator 500. Στην καρδιά του "χτυπά" ο ίδιος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449cc που συναντάμε και στο γυμνό 450NK και το σπορ 450SR, με την απόδοση 46ίππων περίπου και τα 36Nmροπής.
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ανεστραμμένο πιρούνι
Το πλαίσιό του είναι ατσάλινοσωληνωτό και συνδυάζεται με ένα ψαλίδι με δύο μπράτσα και ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ. Μπροστά βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37χλστ. Στο σύστημα πέδησης βρίσκουμε έναν δίσκο 320χλστ με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων της J.Juan μπροστά και έναν δίσκο με δαγκάνα ενόςεμβόλου πίσω, ενώ μονάδα ABS εποπτεύεται το σύστημα.
Ο κλασικός χαρακτήρας του ενισχύεται επίσης και από τον στρογγυλό πίνακα οργάνων, στον οποίο βρίσκουμε μία έγχρωμηTFT οθόνη 3,6 ιντσών με σύστημα πλοήγησης και συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής CFMOTORIDE. Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας υπάρχει FullLED φωτισμός, ρυθμιζόμενεςμανέτες, μία σέλα που χωρίζεται σε δύο διαφορετικά τμήματα με κόκκινεςραφές που της δίνουν μία premium αίσθηση, ένα ρεζερβουάρ με διχρωμία και εξάτμιση 2 απολήξεων. Στην Ευρώπη η CFMOTO450CL-C θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρωματισμούς: NebulaBlack και BordeauxRed ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα ποια θα είναι η τιμή του.