• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H νέα μοτοσυκλέτα που ίσως είναι η επερχόμενη μεσαία Adventure της Benelli.

Προσέξτε τα κόκκινα γράμματα στο κάτω μέρος του πιρουνιού: Θα μπορούσε να γράφει Benelli;

Η ομοιότητα του κινητήρα με τον δικύλινδρο V2 650 κυβικών της Suzuki είναι προφανής...

Ετοιμάζεται το «V-Strom» της Benelli

Θέλει να ανταγωνιστεί… τους πάντες! Ακόμη ένα μοντέλο on-off φαίνεται να βρίσκεται σε ανάπτυξη από την μητρική εταιρεία της Benelli και το Suzuki μοτέρ δεν κρύβεται! Πιστεύετε ότι θα πετύχει;

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

BENELLI: Πρόγραμμα Benelli Forever

Πριν λίγα 24ωρα, εικόνες που έκαναν την εμφάνιση τους μας δείχνουν ακόμη ένα «πόνημα» της Qianjiang, δηλαδή της μητρικής εταιρείας που κατέχει την Benelli. Το νέο μοντέλο είναι, φυσικά για την εποχή που ζούμε, μια adventure μοτοσυκλέτα και μάλιστα όχι… θηρίο, αλλά μια πιο «μεσαία» πρόταση. Ωστόσο, την προσοχή προσελκύει άμεσα η μορφή του κινητήρα, η οποία παραπέμπει απευθείας στο μοτέρ των Suzuki V-Strom 650!


Προσέξτε τα κόκκινα γράμματα στο κάτω μέρος του πιρουνιού: Θα μπορούσε να γράφει Benelli;

Προσέξτε τα κόκκινα γράμματα στο κάτω μέρος του πιρουνιού: Θα μπορούσε να γράφει Benelli;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Ο πασίγνωστος V2 κινητήρας της Suzuki παράγεται από το 1999 και αποτελεί προς το παρόν έναν από τους πιο πετυχημένους κινητήρες όλων των εποχών, αποδεικνύοντας την πολλαπλότητα ρόλων του μέσα από τα μοντέλα στα οποία έχει δώσει ισχύ. Τι παίζει εδώ, λοιπόν; Εξασφάλισε η Qianjiang την άδεια για την κατασκευή του V2 της Suzuki; Η ομοιότητα του μοτέρ της νέας μοτοσυκλέτας με αυτό των V-Strom είναι αδιαμφισβήτητη και περιμένουμε να μάθουμε τι ακριβώς ισχύει!

Η ομοιότητα του κινητήρα με τον δικύλινδρο V2 650 κυβικών της Suzuki είναι προφανής...

Η ομοιότητα του κινητήρα με τον δικύλινδρο V2 650 κυβικών της Suzuki είναι προφανής...

 
Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας αυτός μπορεί να αποδώσει περίπου 70 ίππους, τοποθετώντας άνετα το νέο μοντέλο στην κατηγορία των μεσαίων Adventure του σήμερα. Παρατηρώντας πιο αναλυτικά το σχέδιο, εύκολα γίνεται η σύνδεση με την Benelli: Αν και το σήμα της δεν φαίνεται πουθενά, προσέξτε τα κυκλικά σημεία για έμβλημα στο ρεζερβουάρ, αλλά και ένα… ύποπτο κόκκινο λογότυπο στο κάτω μέρος του πιρουνιού στην αριστερή όψη, που θυμίζει Benelli. Το μοντέλο εμφανίζεται να φέρει ακτινωτούς τροχούς, πιθανότατα 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, αλλά και μια ποδιά προστασίας του κινητήρα και βάσεις γα βαλίτσες, πίσω και στα πλάγια.
 
Στο εμπρόσθιο μέρος, απουσιάζει το «ρύγχος», κάτι που βλέπουμε όλο και περισσότερους κατασκευαστές να τολμούν πλέον  στην κατηγορία. Ακόμη, με λίγο πιο προσεκτική ματιά, διακρίνεται ένας μηχανισμός ρύθμισης στην ζελατίνα, μια TFT οθόνη ενδείξεων αλλά και φρένα που θα προέρχονται από την Brembo. Προσέξτε επίσης το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, που είναι τύπου trellis.
 
Βασιζόμενοι στα ελάχιστα στοιχεία που μπορεί να πάρει κανείς από αυτό το σχέδιο, τα διεθνή μέσα κάνουν λόγο για το επόμενο Adventure μοντέλο της Benelli, που θα βρεθεί ανάμεσα στα TRK502 και TRK800 και θα εξυπηρετήσει την διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Yamaha Tracer/Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Moto Morini X-Cape 650, Triumph Tiger 660, ακόμη και το ίδιο το V-Strom 650. Πρακτικά δηλαδή… το σύνολο της αγοράς των μεσαίων Adventure! Μένει μόνο να δούμε, εν καιρώ, τι πραγματικά θα συμβεί. Εσείς θα θέλατε ακόμα μια Adventure στα 650 κυβικά;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »